Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Popcorn Time via Samsung wifi stick /dongel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

• paulgjdh
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-06-2024
Ha,

Popcorn Time deed het prima (oudere versie weliswaar) op m'n Samsung tv. Niet via Chromecast maar via een Samsung wifi stick (dongel). Nu heb ik de nieuwste versie gedownload van PT, maar nu lukt het afspelen alleen nog op m'n desktop, en de optie op te streamen naar de tv is verdwenen.

Is tegenwoordig Chromecast de enige optie nog (als dongel), of kan het ook nog via een originele Samsung dongel?

vr gr
Paul

Verwijderd

Hi,

Ik reageer even op deze topic, omdat ik ook gebruik maak van de Samsung wifi stick (dongel) icm Popcorn.
Echter ik heb een 2-tal problemen bij het afspelen van film loopt het af en toe het beeld vast. Ik vermoed dat het komt, omdat de bestanden te groot zijn. Klopt dit? Met series heb ik namelijk dit probleem niet. Verder heb ik regelmatig dat ik tijdens het kijken van de film ineens de melding krijg audio codec niet ondersteund. Vind dit raar want vaak heb ik al zeker een half uur of langer gekeken, voordat dit ik deze melding krijg. Het valt mij op dat dit gebeurt bij mp4 ( bluray bestanden).

Ik heb meerdere malen contact gehad met Samsung en zij adviseerden mij de tv te resetten, dit heeft echter niet het probleem verholpen.

Mijn vraag is kan dit 2-ledige probleem opgelost worden door een Chromecast of blijf ik deze problemen dan nog houden? Mijn tv is een 6 serie dus al wat ouder model en ik vond op het internet dat er toen wel audio codec problemen waren, maar lijkt mij dat dat nu wel zou moeten zijn opgelost.

Alvast bedankt voor enige input ! :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:17

TheVMaster

Moderator WOS
Popcorn Time is helaas in strijd met de regels op Tweakers.

Dit topic gaat dus op slot.

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.