Toon posts:

Wie heeft een geforce 2 of 3 gemod ? (plaatjes)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft dit gedaan post dan even het resulaat ik wil mijne ook gaan modden bleu orb er op maar coolt die wel veel beter en heatsinks op het ram welke en waar kan ik ze bestellen en hoe zet ik ze er op

update*

dit is die van mij nu Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/skfiles/SKmyGF.jpg

er zit nu alleen een slot cooler onder
(sorry voor de slechte kwaliteit *D )

Verwijderd

heb m'n 3D Prophet 2MX gesoldeert naar een Quadro2 MXR en een Blue Orb op de GPU gezet.
oh, ja, enne van die heatsinkjes op de memchips geplakt.

heb geen foto's daarvan, maar het ziet er leuk uit. meer niet. was wel leuke bezigheidstherapie ;)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-08 22:02
Op donderdag 14 juni 2001 19:40 schreef -SK- het volgende:
wie heeft dit gedaan post dan even het resulaat ik wil mijne ook gaan modden bleu orb er op maar coolt die wel veel beter en heatsinks op het ram welke en waar kan ik ze bestellen en hoe zet ik ze er op

update*

dit is die van mij nu [afbeelding]

er zit nu alleen een slot cooler onder
(sorry voor de slechte kwaliteit *D )
Hebbie wellus van "leestekens" gehoord? Anders wordt het zo'n onduidelijke lap text.

There is no magic.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 23:06
Hiero wat piccies van mijn gemodde gf1ddr, heatsinkies en een nieuwe heatsink+fan. Erop gezet met Arctic Silver Thermal Adhesive onder andere te koop bij oc-shop

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/kaart.jpg

wel een beetje onduidelijke foto. Maarjah boeieh.

edit: sorry tikfoutje, het is een gf1 en niet een gf2. |:(

| I've got permission to color outside the lines |

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:17
Ik heb een Geforce 2 GTS (POWERCOLOR), er zit bij mij al een fan op, het heeft toch amper nu om er een betere fan op te zetten

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik ken iemand die het gedaan heeft, magicmirage (wandelt hier ook ergens rond) maar zijn kaart werkt nog wel steeds, maar standaard was hij beter.

(sneller wordt hij er niet op, als je je mx naar een mxr mod, alleen leuk voor het naampje)

ik krijg morgen eindelijk me mx (effe als tussendoortje) maar die laat ik lekker standaard. Nix solderen op dat ding, overklokken wel, maarjah, dat hoort :P

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 20:02 schreef Genotix het volgende:
Hiero wat piccies van mijn gemodde gf1ddr, heatsinkies en een nieuwe heatsink+fan. Erop gezet met Arctic Silver Thermal Adhesive onder andere te koop bij www.ocshop.com

[afbeelding]

waar heb je die cool blokjes voor op je mem van daan :? en hoe doe je die er op waar koop je al da spul ?

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
schreef arnoman het volgende:[/b]
Ik heb een Geforce 2 GTS (POWERCOLOR), er zit bij mij al een fan op, het heeft toch amper nu om er een betere fan op te zetten
K heb ook een powercolor voor tweakers is dat ding een ramp (iig de mijne wel). |:( Dr zit een grote socket 7 koeler op van coolermaster (5000rpm) en heatsinks op het geheugen core krijg ik wel op 230 maar geheugen wil niet hoger als 160mhz :( .

het gaat al wel beter al zet ik i/o voltage op 3.2 op mijn abit bord bios zegt dan 3.3 pecies anders 3.4.

K heb wel 230 en 180 gedraaid maar na het modden naar een quadro 2mxr is dat mij niet meer gelukt.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• BenJoep
Op donderdag 14 juni 2001 20:21 schreef -SK- het volgende:

[..]

waar heb je die cool blokjes voor op je mem van daan :? en hoe doe je die er op waar koop je al da spul ?
Kijk is naar www.oc-shop.com daar kan je alles vinden.

Verwijderd

Waarom zou je modden naar een GF2 Quadro MXR ? Wat is het echte nut ervan?

• BenJoep
Op donderdag 14 juni 2001 20:39 schreef TDS_EOD het volgende:
Waarom zou je modden naar een GF2 Quadro MXR ? Wat is het echte nut ervan?
Een quadro is voor het render werk, en dan is het nog een goedkopie in de videorenderprut. Maarjah je zal in opengl iets sneller zijn, maar het merendeel van de mensen doet het volgens mij alleen om de naam quadro want erg veel verschil zal het niet maken.

• salvador4
  • Laatst online: 16-08 15:17
Afbeeldingslocatie: http://www.storemymovies.com/movies/salvador4/mod.jpg

Geforce 2 MX ddr @ 220/390

*blorb maakt wel een tering herrie na 1,5 maand

Verwijderd

Topicstarter
hoezo een herrie ? kan je daar wat tegen doen ?

• salvador4
  • Laatst online: 16-08 15:17
hij maakt gewoon een gaar geluid, echt wroar wroarwroar, kep em al schoon gemaakt enzo maar nog steeds het zelfde probleem. aangezien mijn mx standaart helemaal geen koelblok of koeler heeft, laat ik die blorb er gewoon op zonder dat ie draait, word wel wat warmer maar hij doet het al 2 maanden goed zo :P

Verwijderd

Topicstarter
hij ging van zelf raar doen he ga terug naar de winkel zou ik zeggen

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 20:02 schreef Genotix het volgende:
Hiero wat piccies van mijn gemodde gf1ddr, heatsinkies en een nieuwe heatsink+fan. Erop gezet met Arctic Silver Thermal Adhesive onder andere te koop bij oc-shop

[afbeelding]

beetje nutteloos koel blokjes op je gf mem
die worden niet eens warm zelfs niet als ik hem helemaal overclock zp hoog als ie kan
dat je je gpu beter wilt koelen ok maar mem heeft echt geen nut

• BenJoep
Op donderdag 14 juni 2001 23:05 schreef sub-zero het volgende:

[..]

beetje nutteloos koel blokjes op je gf mem
die worden niet eens warm zelfs niet als ik hem helemaal overclock zp hoog als ie kan
dat je je gpu beter wilt koelen ok maar mem heeft echt geen nut
zekers dat die wel warm worden. en het heeft dus wel geholpen aan de overklokbaarheid, maar het boeit me nu toch niet meer, me gf3 komt binnenkort in de bus >:)

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 23:07 schreef Genotix het volgende:

[..]

zekers dat die wel warm worden. en het heeft dus wel geholpen aan de overklokbaarheid, maar het boeit me nu toch niet meer, me gf3 komt binnenkort in de bus >:)
nou mijn zwaar overgeclockte gf2 mx
daar wordt het geheugen niet eens van warm

core 200 mem 209

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb op mijn TNT2 (geen GF2 maar dat boeit niet) een voltage mod gedaan...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BenJoep
Op donderdag 14 juni 2001 23:10 schreef sub-zero het volgende:

[..]

nou mijn zwaar overgeclockte gf2 mx
daar wordt het geheugen niet eens van warm

core 200 mem 209
yah een gf2 mx is ook geen gf1ddr. ddr geheugen word sneller warm. :+ Neem het nou maar gewoon van me aan, ik ga niet voor niks geld uitgeven aan heatsinkies. En me kast staat dan wel open, maar hoe die er van binnen uitziet kan me allemaal aan me reet roesten.

Pagina: 1