Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt gebruikt voor gamen, maar wil er ook 2 monitoren op aansluiten ivm werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem een monitor, muis en boxen mee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb wel een voorkeur voor een nvidia game kaart, verder geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn doel is een pc die redelijk stil is (hoeft niet perse de stilste te zijn) en die de komende jaren mee kan met indien nodig vervanging van onderdelen.
Ga je overklokken?
Dat is niet mijn doel, ik weet dat ik met de 4790k een processor neem die te overklokken is, maar in vergelijking met de 4790 is hij wel iets sneller, vandaar mijn keus
Dit is wat ik tot nu heb gekozen (mede door mee lezen met de vele forum posts hier :-) )
Mijn 2 grootste twijfels zijn de voeding (is deze sterk genoeg?) en de monitor (is deze goed, of kan ik beter iets bijleggen voor een veel betere?)
De pc wordt gebruikt voor gamen, maar wil er ook 2 monitoren op aansluiten ivm werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem een monitor, muis en boxen mee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb wel een voorkeur voor een nvidia game kaart, verder geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn doel is een pc die redelijk stil is (hoeft niet perse de stilste te zijn) en die de komende jaren mee kan met indien nodig vervanging van onderdelen.
Ga je overklokken?
Dat is niet mijn doel, ik weet dat ik met de 4790k een processor neem die te overklokken is, maar in vergelijking met de 4790 is hij wel iets sneller, vandaar mijn keus
Dit is wat ik tot nu heb gekozen (mede door mee lezen met de vele forum posts hier :-) )
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 332,80 | € 332,80 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-D3H | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 66,25 | € 66,25 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 183,95 | € 183,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.380,90 | |
Mijn 2 grootste twijfels zijn de voeding (is deze sterk genoeg?) en de monitor (is deze goed, of kan ik beter iets bijleggen voor een veel betere?)