Toon posts:

Aansluiten subwoofer Harman Kardon BDS 480

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds kort een Harman Kardon bds 480 homecinema set.

ik heb het gevoel dat er heel weinig bass uit de woofer komt bij een normaal volume terwijl ik alles vol open heb staan qua instellingen.

ik heb tot nu toe ook alleen het meegeleverde LFE paarse tulp plug gebruikt.

hoe kan ik nu het maximale uit deze woofer halen ? door andere kabels aan te sluiten? zo ja welke ?

alvast bedankt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/4u6td5.jpg

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-12 08:48
Ook de instellingen in het 'centrale kastje' staan allemaal goed? Wellicht dat je daar de bass nog wat dB's omhoog kunt zetten. Ik weet niet of het uberhaupt kan...

Een subwoofer op vol volume lijkt me geen goed idee...

Daarnaast kan het aan legio andere dingen liggen, dit kwam als eerste bij mij op.

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:27
Gewoon de R of L aansluiting gebruiken zou je ook kunnen proberen (beide hoeft niet aangezien de sub een mono signaal geeft.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:04

FeaR

In GoT we trust

Topic afgesplitst. Een topic kapen is iets wat sowieso niet op prijs wordt gesteld. Tevens was het in dit geval redelijk doelloos omdat het gekaapte topic geen raakvlak had met de vraag.

Als je via een Y-adapter zowel L als R aansluit zal je een boost krijgen van zo'n 3 dB. Maar ik had graag de instellingen van de receiver gezien aangezien daar ook het één en ander mis kan gaan. Dus waar staat de crossover op, speakers op large/small, LFE + Main, etc.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zit de stekker wel in het stopcontact? :p
Power on mode: on geprobeerd?
Ik gok ook op een niet goed ingestelde receiver.