Beste Mensen.
Ik ben op zoek naar een gaming-pc voor maximaal 1.300 euro. Ik heb dit in elkaar gezet maar ik weet niet of het wel allemaal klopt. Verder heb ik een beetje rond gekeken op het internet en kwam toch steeds terug hier bij tweakers. Verder heb ik gekeken bij Alienware maar daar waren de prijzen een beetje te hoog en de service bagger. Hieronder heb ik een lijstje samengesteld en hoop ik dat jullie me kunnen helpen waar het nodig is. Ik ben verder niet de slimste op het gebied van samenstellen dus ik hoop dat jullie een beetje geduld met me zullen hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wordt vooral gebruikt voor gaming met het oog op High en Ultra settings van de game's van nu zoals Dragon age, Assassin's creed, En het nog uit te komen Witchers 3. Verder normaal surfen op het i-net zoals youtube en twitch kijken en wat werk. Maar vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale is toch wel 1.300 euro. Minder voor de beste kwaliteit en prestatie is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard van Logitech g19
Logitech gaming mousse g600
Stereo Headset van AUX
Webcam van Logitech
en monitor van Samsung SyncMaster 2343NW,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur naar een merk zolang het maar goed werkt en niet dat ik binnen 1 maand weer terug naar de winkel kan voor een nieuw onderdeel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een desktop hij zal ongeveer 13 kilo gaan wegen en hopelijk geen straaljager zijn die opstijgt.
Verder wordt dit mijn eerste eigen Pc. Ik ga er liever niet meteen zelf in elkaar zetten omdat ik er niet handig in ben. Verder is mijn Beeldscherm aan vervanging toe maar dat is niet inbegrepen bij deze prijs.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik ben op zoek naar een gaming-pc voor maximaal 1.300 euro. Ik heb dit in elkaar gezet maar ik weet niet of het wel allemaal klopt. Verder heb ik een beetje rond gekeken op het internet en kwam toch steeds terug hier bij tweakers. Verder heb ik gekeken bij Alienware maar daar waren de prijzen een beetje te hoog en de service bagger. Hieronder heb ik een lijstje samengesteld en hoop ik dat jullie me kunnen helpen waar het nodig is. Ik ben verder niet de slimste op het gebied van samenstellen dus ik hoop dat jullie een beetje geduld met me zullen hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wordt vooral gebruikt voor gaming met het oog op High en Ultra settings van de game's van nu zoals Dragon age, Assassin's creed, En het nog uit te komen Witchers 3. Verder normaal surfen op het i-net zoals youtube en twitch kijken en wat werk. Maar vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale is toch wel 1.300 euro. Minder voor de beste kwaliteit en prestatie is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard van Logitech g19
Logitech gaming mousse g600
Stereo Headset van AUX
Webcam van Logitech
en monitor van Samsung SyncMaster 2343NW,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 107,97 | € 107,97 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 352,95 | € 352,95 |
| 1 | WD Blue WD10JPVX, 1TB | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D1609ES2LX0CEU | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 12,54 | € 12,54 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 84,85 | € 84,85 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 63,95 | € 63,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.189,01 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur naar een merk zolang het maar goed werkt en niet dat ik binnen 1 maand weer terug naar de winkel kan voor een nieuw onderdeel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een desktop hij zal ongeveer 13 kilo gaan wegen en hopelijk geen straaljager zijn die opstijgt.
Verder wordt dit mijn eerste eigen Pc. Ik ga er liever niet meteen zelf in elkaar zetten omdat ik er niet handig in ben. Verder is mijn Beeldscherm aan vervanging toe maar dat is niet inbegrepen bij deze prijs.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Alvast bedankt voor de moeite.