Beste lezers,
Ik heb een Pioneer versterker gekocht (VSX-323-K).
Deze heeft 4 HDMI-ingangen en 1 HDMI-uitgang.
Tevens 1 optical- en 1 coaxial ingang.
Ook heeft deze 3 analoge audio-ingangen voor CD-Sat/Cabl en/of TV.
Een aansluiting voor de platenspeler mis ik evenals de aansluitingen voor mijn Tape -Deck
Nu heb ik een platenspeler met 2 cinch-pluggen aangesloten , via een Phono-box, op de analoge CD-ingang en deze werkt nu.
Ik wil echter ook mijn tape-deck gebruiken.
Dit is een Tandberg 9000X met een line-out aansluiting (cinchpluggen) en een line-in aansluiting(cinchpluggen).
Bij mijn vorige pioneer-versterker zaten 2 (play en record) aansluitingen voor die cinchpluggen.
Heb al van alles gegoogled en de mogelijkheden op de versterker geprobeerd,maar krijg het niet voor elkaar.
Ben misschien te impulsief geweest met deze aankoop, maar wil kijken of er een oplossing hiervoor is.
Ik hoop dat ik het nu op de juiste manier kenbaar maakt.
Ik heb een Pioneer versterker gekocht (VSX-323-K).
Deze heeft 4 HDMI-ingangen en 1 HDMI-uitgang.
Tevens 1 optical- en 1 coaxial ingang.
Ook heeft deze 3 analoge audio-ingangen voor CD-Sat/Cabl en/of TV.
Een aansluiting voor de platenspeler mis ik evenals de aansluitingen voor mijn Tape -Deck
Nu heb ik een platenspeler met 2 cinch-pluggen aangesloten , via een Phono-box, op de analoge CD-ingang en deze werkt nu.
Ik wil echter ook mijn tape-deck gebruiken.
Dit is een Tandberg 9000X met een line-out aansluiting (cinchpluggen) en een line-in aansluiting(cinchpluggen).
Bij mijn vorige pioneer-versterker zaten 2 (play en record) aansluitingen voor die cinchpluggen.
Heb al van alles gegoogled en de mogelijkheden op de versterker geprobeerd,maar krijg het niet voor elkaar.
Ben misschien te impulsief geweest met deze aankoop, maar wil kijken of er een oplossing hiervoor is.
Ik hoop dat ik het nu op de juiste manier kenbaar maakt.
[ Voor 1% gewijzigd door FeaR op 07-02-2015 15:37 . Reden: Groeten is niet nodig ]