Toon posts:

All around monitor vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben op zoek naar een monitor voor de normale dingen zoals gamen, huiswerk, films.
Met games wordt er op gespeeld; Cs go, Battlefield, andere steamgames.

Budget is : € 240,-

Ik heb 3 monitoren gevonden maar weet niet welke van de 3 meer gechikt is voor fps games zoals cs go en battlefield.

pricewatch: Dell S2415H Zilver, Zwart <--- 6 ms IPS.

pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart <--- 8 ms AH-IPS.
.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart < --- 8 ms IPS.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Ik zou zeggen, zoek wat reviews op en vergelijk de inputlag van deze monitoren.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wat dacht je van een pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart ?

AMV-A paneel voor diepe zwartwaarden, scherp contrast en geen IPS-glow en zéér weinig backlight bleeding. AMV-A is wat mij betreft de beste keuze voor een all-round monitor; zeker voor games en films is het een uitkomst.

Waar lever je op in? Duidelijk het design van de monitor. Geen gelikte glossy behuizing met smalle bezels, maar gewoon een 'standaard' behuizing. Je krijgt er wel een kwalitatief zeer mooi paneel voor terug!

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eens met stin, die iiyama vind ik het beste allround scherm wat je kan krijgen voor een normale prijs. Zeker als je films gaat kijken, het hogere contrast maakt veel films veel mooier dan het matige contrast van IPS.

Inputlag van deze panelen is normaal, niet opvallend laag of hoog, ghosting is met AMA op high ook erg vergelijkbaar met wat IPS en TN te bieden hebben. Premium kan ook, maar dan begin je vaak overshoot te krijgen.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Dell S2415H Zilver, Zwart <-- uitgereken 4,8 ms inputlag las ik ergens trekt mij zeer aan om dit aan tekopen