Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen uitgang op vsx-323 versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• Rava6
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-02-2015
Beste lezers,

Ik heb een Pioneer VSX-323 versterker en wil er een Tandberg tapedeck op aansluiten.
Zie ik de mogelijkheid over het hoofd of heeft iemand de oplossing hiervoor.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)

Je vraag in het juiste subforum plaatsen helpt al: Audio en HiFi. Je zit nu in het forum om de reactie feedback te geven. Denk dat je die ook wel zult krijgen ;)
Met het handje linksboven je topicstart (rapporteer) kun je een move aanvragen, dat kun je niet zelf.

Dat gezegd hebbend: we verwachten hier een beetje eigen inzet. Je zegt niet welke mogelijkheden je zelf bekeken hebt, en welke mogelijkheden tot aansluiting de Tandberg biedt, en ook niet van de pioneer trouwens. Foto's helpen, typenummers ook. Snap wel dat we niet meteen een hoop zoekwerk voor iemand gaan doen qua foto's etc :)

Inhoudelijk: ik vermoed dat die Tandberg een DIN aansluiting zal hebben en je Pioneer gewoon tulpaansluitingen. Daar zijn verloopjes voor in de handel. Maar wat exact qua aansluiten op welke in- en uitgangen valt zo niet te zeggen :)

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 07-02-2015 12:32 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Rava6
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-02-2015
Dank je wel , ga er mee aan de slag.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat The Eagle zegt, hier hoort je topic niet thuis. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat je veel te weinig informatie geeft om hier wat mee te kunnen. Probeer het met een nieuw topic in bovengenoemd forum, maar geef dan wel aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

Dit topic is gesloten.