wie heeft er voor mij de installatie drivers van de hp 5100c scanjet voor mij want van hp kan ik geen medewerking krijgen, omdat er geen garantie op de scanner meer zit.:z
nee daar ben ik al geweest en daar staan alleen maar updates op, en ik moet de volledige instal drivers hebben.:Z
Verwijderd
Tsja... ben bezig geweest met de driver voor een scanjet 5200.
NERGENS kun je die downloaden.
Het blijkt dat je een nieuwe CD kan bestellen als je het serienummer van de scanner hebt. Je zal ff op de site moeten zoeken naar het telefoonnummer.
Helaas mag je voor die cd gewoon betalen
Het blijkt dat je een nieuwe CD kan bestellen als je het serienummer van de scanner hebt. Je zal ff op de site moeten zoeken naar het telefoonnummer.
Ik heb laast (een paar maanden terug) een driver cd voor de hp 4100c besteld en heb er niets voor hoeven betalen.
ik zal ff kjken of de drivers voor de 5100 serie er ook op staan
ik zal ff kjken of de drivers voor de 5100 serie er ook op staan
Bel die gasten gewoon op en dan ff met al je charisma een cd'tje regelen
Verwijderd
je kunt wel een reservekopie van mij krijgen in ruil voor een oplossing voor usb gebruik onder win2k ,kword er gek van !!!!Op donderdag 14 juni 2001 20:22 schreef Tredecim het volgende:
Tsja... ben bezig geweest met de driver voor een scanjet 5200.
Verwijderd
USB problemen zijn bij mij opgelost na het flashen van BIOS. Kijk ff of andere hardware via USB het wel doet... BTW ik heb nog een 930C staan die USB niet geinstalleerd wil worden 
Andere optie: bel HP helemaal plat en hang niet op voordat het probleem is opgelost. Vraag ook zeker om de naam van degene die je helpt. Voorkomt een hoop gezeik als je een tweede keer moet bellen
Andere optie: bel HP helemaal plat en hang niet op voordat het probleem is opgelost. Vraag ook zeker om de naam van degene die je helpt. Voorkomt een hoop gezeik als je een tweede keer moet bellen
Verwijderd
Volgens mij hanteren ze bij HP een vreemd beleid voor wat betreft de CD-roms met drivers die je bij ze kunt nabestellen. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat je er voor moet betalen terwijl anderen zeggen dat je ze voor niets thuisgestuurd krijgt. (Ik kreeg ze ook voor niets na een telefoontje)
Verwijderd
had een 930 op usb -> ok en nu een 970 op usb -> ook ok ! alleen die 5200 c scanjet kutscanner nietOp vrijdag 22 juni 2001 14:16 schreef zware_jongen het volgende:
USB problemen zijn bij mij opgelost na het flashen van BIOS. Kijk ff of andere hardware via USB het wel doet... BTW ik heb nog een 930C staan die USB niet geinstalleerd wil worden
Voor de 5100c zijn ze wel voor 98 te dlden.
http://www.hp.com/cposupport/scanners/software/sj263en.exe.html
Zoeken is best moeilijk tegenwoordig.
http://www.hp.com/cposupport/scanners/software/sj263en.exe.html
Zoeken is best moeilijk tegenwoordig.
There is no art to find the minds construction in the face
Op de Cd van de 4100c staan niet de drivers van de 5100c.
4100c USB voor 98 gemaakt <=> 5100c parallel en voor 95 gemaakt.
4100c Precision Scan LT <=> 5100c Precision Scan
Zoek de verschillen.
4100c USB voor 98 gemaakt <=> 5100c parallel en voor 95 gemaakt.
4100c Precision Scan LT <=> 5100c Precision Scan
Zoek de verschillen.
Binnen de Garantie Cd kapot krijg je een nieuwe no pay.Op vrijdag 22 juni 2001 19:21 schreef tonyy het volgende:
Volgens mij hanteren ze bij HP een vreemd beleid voor wat betreft de CD-roms met drivers die je bij ze kunt nabestellen. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat je er voor moet betalen terwijl anderen zeggen dat je ze voor niets thuisgestuurd krijgt. (Ik kreeg ze ook voor niets na een telefoontje)
Buiten de garantie en kom je via de betaalde support binnen dan krijg je de Cd no pay.
Buiten de garantie en niet via de betaalde support (wil zeggen niet betalen voor gesprek) is Cd pay.
Verwijderd
Op vrijdag 22 juni 2001 14:16 schreef zware_jongen het volgende:
LOL scanner doet het bij mij juist wel weer USBOp maandag 25 juni 2001 16:19 schreef fcska67 het volgende:
[..]
had een 930 op usb -> ok en nu een 970 op usb -> ook ok ! alleen die 5200 c scanjet kutscanner niet
Verwijderd
USB Uiteindelijk Soms BereikbaarOp maandag 25 juni 2001 17:29 schreef zware_jongen het volgende:
[..]
[..]
LOL scanner doet het bij mij juist wel weer USB
Pagina: 1