Pc start niet

Pagina: 1
Acties:

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hallo,

Mijn vader heeft onlangs een nieuw moederbord gekocht. Hij had een Compaq systeem met een P2 450 CPU, zijn nieuwe P3 850 wilde niet werken in het orginele moederbord en dus heeft hij nu een nieuw moederbord gekocht; een Asus CUSL-2.

Hij werkt echter niet... (kon ook nie anders he ;)) Bij het inschakeling van de stekkerdoos licht het moederbordledje wel groen op, maar daar is alles mee gezegd. De voeding start niet, en reageert niet op het indrukken van de power switch oid.

Wat kan er nog mis zijn? Zijn we iets vergeten, wat kunnen we nog proberen?
Ik ben namelijk nogal behoorlijk uitgeluld nu :( Aan de voeding kan 't ook niet liggen, 300 watt lijkt mij wel genoeg...

Thanks in advance,

Koen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Als het een compaq is geweest, zou ik gewoon ook ff nieuwe kast + voeding kopen, gewoon omdat dat Compaq zo onbetrouwbaar is als je het gaat combineren met "gewone" hardware.

• Paradise
  • Niet online
Deze 300 watt voeding is van Target, en dus niet de orginele voeding die er al in zit. Bovendien kan het aan de kast toch niet echt liggen lijkt me zo.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
powerknopkabeltje aangesloten?

anders ff andere voeding proberen.

Verwijderd

Altijd lullig als je je vader met moeite weet te overtuigen van de voordelen en je krijgt dan zoveel shit. Voel ik me altijd zo schuldig...

• Paradise
  • Niet online
Op donderdag 14 juni 2001 19:35 schreef CPUgevraagd het volgende:
Altijd lullig als je je vader met moeite weet te overtuigen van de voordelen en je krijgt dan zoveel shit. Voel ik me altijd zo schuldig...
Nah ik had 'm eigenlijk een Thunderbird aangeraden, maar toen was 't al te laat ;)

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Niet om vervelend te doen, maar zitten alle stekkers goed op het moederbord?? Ik heb zelf ook een Asus CUSL2 en je moet de handleiding hiervan echt GOED lezen. Dit lijkt mij het meest logische, anders zou er vanalles 'ineens' kapot zijn. Dat kan natuurlijk niet door zo'n Asus board komen :)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Hoe zit het met de rest van die dingen zoals geheugen? Ik heb gehoor van een verkoper dat sommige systemen hun geheugen goude of zilveren voetjes geven tegen upgraden etc.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Pagina: 1