Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Feature request: LCD-Panel filter voor laptops in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een filter voor LCD-Panel zien in de laptop pricewatch. Want dit is toch een van de belangrijkste delen van een laptop.

Als je nu bij trefwoord "ips" invoert worden er maar 8 laptops onder de 1000euro gevonden, ik neem aan dat er een stuk meer in de pricewatch staan.

• Turps
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-10 19:50
Zou inderdaad een goede toevoeging zijn! Echter is dit een geen stoute bug, maar ik snap dat je hierna doorverwezen bent vanaf http://tweakers.net/info/over_tweakers/ > bugs en feature-requests.

Dat is dan bij deze ook een bug report, die link werkt niet correct :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zie:
Glaanie schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:54:
Ik heb de specificatie "LCD Panel" toegevoegd aan de categorie laptops. Nog wel even zonder filter, omdat het nog steeds zeer slecht wordt gespecificeerd door de fabrikanten. Ik houd het in de gaten en kijk om de zoveel tijd of ik het filter aan kan zetten. Maar dat gebeurt niet op korte termijn, houd daar dus rekening mee :)

[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 06-02-2015 14:28 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Turps
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-10 19:50
Okay, en hoe zit het met mijn bug?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daar ga ik niet over, maar ik zou zeggen: open daarover even een apart topic, anders gaat dat geheid over het hoofd gezien worden door degenen die er wel over gaan.

Al weet ik niet of het wel een bug is, of gewoon bewust. De link werkt prima, alleen klopt de omschrijving niet meer helemaal sinds de recente splitsing van bugs en features.

[ Voor 35% gewijzigd door Orion84 op 06-02-2015 14:36 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dan wacht ik nog even met een nieuwe laptop uitzoeken, bedankt voor de reactie.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Volgens mij wordt de IPS tag met name er bij gezet als de laptop het wél heeft, maar weinig gaan er prat op dat er een TN paneel in een laptopje zit. Dus het filter zou het iig al beter doen dan niets..ik kom laptops tegen met 'LCD Paneel : IPS" echter kan er dus niet op filteren. Extreem frustrerend, omdat het eigenlijk één van de weinige onderscheidende features is op een laptop tegenwoordig. En een erg nuttige ook nog!
Pagina: 1