ik zag in de bbg van januari 2015 een mooie pc staan die goed bij mijn wensen passen
het is een pc van 715 euro en mijn budget is 800 euro. alleen vindt ik de behuizing niet zo mooi, en zou ik graag mijn volledige budget willen gebruiken. dus mijn vraag luidt wat zou er bij kunnen om dit een mooie pc van rond de 800 euro te maken?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen, vooral simulator games
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb al alle randapparatuur die ik nodig heb, en ik heb geen componenten die ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zo'n beetje alles wat in de bbg staat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
het liefst nVidia wegens goede ervaringen en een mogelijke aanschaf van een nVidia shield tablet in de toekomst (games streamen)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nee niet echt, ik wil wel graag een behuizing die niet erg kaal is, misschien een met een glazen zijkant, oh en een dvd rom speler
windows valt buiten het budget
het is een pc van 715 euro en mijn budget is 800 euro. alleen vindt ik de behuizing niet zo mooi, en zou ik graag mijn volledige budget willen gebruiken. dus mijn vraag luidt wat zou er bij kunnen om dit een mooie pc van rond de 800 euro te maken?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen, vooral simulator games
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb al alle randapparatuur die ik nodig heb, en ik heb geen componenten die ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zo'n beetje alles wat in de bbg staat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
het liefst nVidia wegens goede ervaringen en een mogelijke aanschaf van een nVidia shield tablet in de toekomst (games streamen)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nee niet echt, ik wil wel graag een behuizing die niet erg kaal is, misschien een met een glazen zijkant, oh en een dvd rom speler
windows valt buiten het budget
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Asus B85M-G (C2) | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Scythe Slip Stream 1200rpm, 120mm | € 5,95 | € 5,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 66,25 | € 66,25 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 63,95 | € 63,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,50 | |