Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over Encryptie

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 10:11
Beste Tweakers,

Voor mijn werk ben ik bezig met een opdracht over een aantal zaken m.b.t. het verbeteren van de interne automatisering. Een van mijn opdrachten is om uit te zoeken welke encryptie programma wij het beste kunnen gebruiken voor onze laptop,tablet en computer devices. Momenteel maken wij gebruik van Checkpoint Endpoint security maar hier willen wij van af stappen omdat wij hier geen goede ervaring mee hebben en omdat we tegen een aantal problemen aanlopen. Omdat ik voor mijn werk dit zelf moet gaan uitzoeken hoop ik dat jullie mij misschien een handje kunnen helpen. Ik vraag me af of er mensen zijn die bekend zijn met andere encryptie programma's zoals Bitlocker binnen een Enterprise omgeving. Ik probeer namelijk zo veel mogelijk informatie te verzamelen hierover en mocht je mij daarbij kunnen helpen dan zou ik het zeer op prijs stellen. :)

Verwijderd

Dus jij wil dat wij jouw werk gaan doen?

Alinea's zouden niet misstaan in het verhaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 14:11 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Welke informatie heb je zelf al gevonden, en wat is je eigen mening hierover? Welke requirements stelt je organisatie aan encryptiesoftware? Welk type werkplek (wel of geen TPM) worden gebruikt, en met welke OS-versies? Hoe wordt beheer momenteel uitgevoerd van deze werkplekken?

Prima dat je een discussie wilt over encryptie, maar dat verwacht ik wel dat je zelf iets meer inzet toont om de discussie op een onderbouwde manier op te starten. We verwachten immers wel wat eigen inzet op GOT, en dat is iets waar je ook al eerder op gewezen bent.

Op deze manier een discussie starten heeft geen zin. Dit topic gaat dan ook op slot.

Je mag rustig een nieuw topic starten over hetzelfde onderwerp, maar dan wordt er wel veel meer eigen inzet verwacht mbt de topicstart.

[ Voor 13% gewijzigd door Question Mark op 06-02-2015 14:23 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.