Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralawesome
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 19:32
Beste tweakers,

Sinds enkele dagen is het met mijn telefoon (Sony z1 compact) niet meer mogelijk om plaatjes van 9gag op te slaan.
Dit doe ik normaal altijd door de afbeelding aangeklikt te houden, tot er een pijl komt met "save image".
Ik heb al geprobeerd om de volledige cashe te wissen, opnieuw opstarten, app verwijderen etc.

Zelf kom ik nu niet meer verder.

Heeft iemand een idee wat ik kan proberen?

Gr. Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke browser? Heb je al een andere browser geprobeerd? Werkt het op andere websites wel? Kortom, graag wat meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralawesome
Het gaat niet om een browser, maar om een app, 9gag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens in welke folder hij de images opslaat. Misschien dat hij ze wel opslaat maar dat je standard Image viewer app deze folder niet mee indexeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En heb je het al op een ander toestel geprobeerd? Updates die deze mogelijkheid hebben uitgeschakeld?

Nogmaals, meer eigen initiatief aub. Het is niet de bedoeling dat wij alles uit je moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07 23:33
Hebben andere telefoons er ook last van? (check het met een telefoon van een maat/collega)

Werkt een screen capture wel? Is de applicatie geupdatet waardoor het niet meer mag? etc etc

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralawesome
screen captures werken wel. ik heb geprobeerd om het via google te zoeken, en daar krijg ik een paar hits op, maar weinig successen.
de afbeeldingen slaat ie standaard op storage/sdcard0/pictures/9gag. deze is voor het laatst bijgewerkt begin december.
Met mijn sony tablet heb ik verder nergens last van, versie is het zelfde en ook de mapstructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07 23:33
Misschien een andere update uitgevoerd/aanpassing gemaakt in die tijd waardoor het niet kan?

Backup maken van alles en een reset uitvoeren... Dan kijken of hij het doet....
Doet hij het dan wel dan zou ik weer rustig andere apps downloaden.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralawesome
Zal ik gaan proberen. Morgen ochtend zal ik updaten
Pagina: 1