Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11 15:33
Hoi,

Ik ben bezig met een intranet via sharepoint. Daar moet een functie in komen waar je via sharepoint een access database kan benaderen, daar bedoel ik mee dat je een formulier kan invullen en daar wat registratie aan de database kan toevoegen.

Weet iemand hoe je dat kan doen?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en waar loop je tegenaan?

Het is wel de bedoeling dat je zelf ook even aangeeft wat je zelf allemaal hebt geprobeerd, en niet zomaar een vraag dumpt. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11 15:33
Ik heb van alles gegoogled maar ik kan niet vinden wat ik nou wil. Ik kan je me geschiedenis geven maar dat is een aardige lijst

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van SharePoint gebruik je ? Neem aan een standaard/Enterprise, dan heb je apps/access services.
Maar wordt het een erg complex formulier, anders zou een gewone SharePoint lijst met een custom newform misschien net zo nuttig zijn ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

dannyger97 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:53:
Ik heb van alles gegoogled maar ik kan niet vinden wat ik nou wil. Ik kan je me geschiedenis geven maar dat is een aardige lijst
Als ik google op "sharepoint access database", dan is één van de eerste hits de volgende blog:

Publish your Access database to SharePoint

Volgens mij staat daar precies in beschreven wat jij wilt. Kun je dan eens aangeven waarom dit niet werkt bij jou?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B