Show me your moves.
Volgens mij hebben SSD's een redelijke levensduur
Samsung 840 EVO series
Reliability (MTBF)
MTBF : 1.5 million hours
dan lijkt mij 4400 uur niet veel.
Ligt natuurlijk ook aan wat de prijs is. Sommige mensen hebben nou eenmaal liever altijd een nieuwe.
Samsung 840 EVO series
Reliability (MTBF)
MTBF : 1.5 million hours
dan lijkt mij 4400 uur niet veel.
Ligt natuurlijk ook aan wat de prijs is. Sommige mensen hebben nou eenmaal liever altijd een nieuwe.
Gaat bij een SSD meer om de write acties, die hebben een limiet en worden met de tijd uitgeschakeld.
Kan die verkoper niet de samsung tool laten draaien? Daar krijg je aardig inzicht over de status.
Kan die verkoper niet de samsung tool laten draaien? Daar krijg je aardig inzicht over de status.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SSD in mijn servertje (een Intel 40gig) staat nu 33960uur aan (3,8 jaar)... wel inmiddels 6 ge-relocated sectors. Verder doet hij het nog probleemloos.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Bedrijfsuren zegt niet zo veel, de hoeveelheid data die erop geschreven is wel.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Stelling: het feit dat je een SSD zonder garantie koopt is relevanter dan welke SMART parameter dan ook.
Gezien het feit dat men wel eens een petabyte naar zo'n ding heeft weggeschreven zonder dat 'ie stuk ging
Gezien het feit dat men wel eens een petabyte naar zo'n ding heeft weggeschreven zonder dat 'ie stuk ging
Hij gaat me 150 euro kosten, goede deal of toch maar niet doen?
Show me your moves.
Terwijl een ssd voor 3 tientjes meer gloednieuw te krijgen is? Ik zou het niet doen.Koninkje schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
Hij gaat me 150 euro kosten, goede deal of toch maar niet doen?
[ Voor 37% gewijzigd door EWK op 06-02-2015 11:27 ]
Hoi!
Voor 3 tientjes verschil zou ik inderdaad ook gewoon nieuw kopen. 120 euro zou ik nog overwegen, meer dan dat niet.
Een Samsung 830 500GB voor 150 euro, zonder garantie whatsoever, of een Crucial MX100 512GB voor 185, met garantie. Ik zou het wel weten
Okay, hartelijk dank! Dat wordt een nieuwe (:
Show me your moves.
Op een of andere manier zijn SSD 2e hands niet veel goedkoper, en eigenlijk ook zinloos om 2e hands te kopen. Erg gewilde items blijkbaar die nieuw niet gek veel duurder zijn.
Pagina: 1