Mijn Imac 21,5" is deze week gevallen en total loss. Bij het ICentre gaven ze aan dat ze voor 60 euro de harde schijf in een externe behuizing kunnen zetten zodat ik deze aan mijn nieuwe Imac kan koppelen. De oude Imac start nog wel op, maar is zo beschadigd dat er geen beeld is. Kan ik de data niet via de Recovery eraf halen met behulp van een kabel tussen de twee Imacs?
Is het niet mogelijk om zelf de hdd eruit te halen en in een behuizing te plaatsen?
Ben je voor de kosten van de externe behuizing klaar.
Ben je voor de kosten van de externe behuizing klaar.
@ sjoisw , heeft je mac een firewire aansluiting ? dan kan je mac aan een andere mac koppelen via firewire. Je imac zal als een externe schijf te zien worden . Zoiets noemt target disk mode.
Het werkt ook via thunderbolt kabel .
Een andere mogelijkheid is een extern scherm , mits je mac nog beeld kan sturen naar het tweede scherm.
Het werkt ook via thunderbolt kabel .
Een andere mogelijkheid is een extern scherm , mits je mac nog beeld kan sturen naar het tweede scherm.
@sjoisw, total loss is een iMac nooit. Kom eens bij me langs. Ik kan je data recoveren en je mogelijk nog een prijsje bieden voor de defecte hardware
(Den Haag)
[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 06-02-2015 20:52 ]