Ik heb een HD6970 van asus met 2x dvi, 1x hdmi en 2x mini displayport. Nu heb ik er al 2 schermen aan hangen op de 2 dvi poorten en op 1 mini displayport. Daar zit een actieve adapter naar dvi in. Maar nu wil ik mijn TV ook nog aansluiten op de hdmi poort. Dat wil nu niet want je kan niet de dvi poorten en hdmi tegelijk gebruiken.
Nu wil ik graag mijn TV op een displayport aansluiten via een adapter. Nu is mijn vraag kan ik hier voor ook een passieve adapter gebruiken? Want actieve adapters naar hdmi zijn er heel weinig en als ik op google ga zoeken dan lees ik ook veel dat het met passief ook moet kunnen maar er zijn ook weer websites die zeggen dat je een active moet hebben.
Hebben jullie ervaringen hier mee?
Nu wil ik graag mijn TV op een displayport aansluiten via een adapter. Nu is mijn vraag kan ik hier voor ook een passieve adapter gebruiken? Want actieve adapters naar hdmi zijn er heel weinig en als ik op google ga zoeken dan lees ik ook veel dat het met passief ook moet kunnen maar er zijn ook weer websites die zeggen dat je een active moet hebben.
Hebben jullie ervaringen hier mee?