Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800 (het liefst niet hoger).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord heb ik niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PC zelf + monitor, Windows heb ik, ik hoef geen SLI/crossfire compatibility, een 8gb ram stick (geen 2x4gb), de case die ik in mijn lijstje heb wil ik ook houden, micro atx size.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb wel goede dingen gehoord over de WD Blue 1TB HDD. En in mijn price range heb ik het idee dat AMD meer bang voor buck geeft dan Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik zal spelen op 1080p, dus er hoeft geen 980 in. Een SSD is denk ik ook niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Dit lijstje heb ik tot nu toe samengesteld:
Nou zit ik er aan te denken om dit systeem te kopen zonder videokaart en er een oude in te stoppen, en als de R9 300 series AMD kaarten uit zijn een daarvan te kopen, of bijvoorbeeld een R9 290 als die in prijs gezakt zal zijn. Is dit een goed idee?
Gamen en dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800 (het liefst niet hoger).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord heb ik niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PC zelf + monitor, Windows heb ik, ik hoef geen SLI/crossfire compatibility, een 8gb ram stick (geen 2x4gb), de case die ik in mijn lijstje heb wil ik ook houden, micro atx size.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb wel goede dingen gehoord over de WD Blue 1TB HDD. En in mijn price range heb ik het idee dat AMD meer bang voor buck geeft dan Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik zal spelen op 1080p, dus er hoeft geen 980 in. Een SSD is denk ik ook niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Dit lijstje heb ik tot nu toe samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 44,- | € 44,- |
| 1 | XFX R9 280X Black Edition | € 230,51 | € 230,51 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | BitFenix Prodigy M Blauw | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Acer G237HLAbid Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | GeIL Dragon RAM GD38GB1600C11SC | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 683,41 | |
Nou zit ik er aan te denken om dit systeem te kopen zonder videokaart en er een oude in te stoppen, en als de R9 300 series AMD kaarten uit zijn een daarvan te kopen, of bijvoorbeeld een R9 290 als die in prijs gezakt zal zijn. Is dit een goed idee?