Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-04 13:10
Ik ben op zoek naar een smartphone/tablet waarop ik eenvoudig spotify kan afspelen.
Het zal gebruikt worden voor gezellige feestjes waar een beetje muziek gedraaid moet worden. Nu gebruiken we onze eigen telefoons, maar we willen gewoon een apparaatje hebben die bij de installatie gaat liggen met een spotify account.

Het lijkt mij de goedkoopste oplossing hiervoor een telefoon/tablet te gebruiken, mede omdat hiervoor de apps prima zijn.

Ik zag onlangs de aankondiging van de Honor Holly voor +/- €140,
maar vraag me toch af of deze telefoon de betere keuze voor mij zal zijn.

Het moeilijkste om op te selecteren is voor mij de geluidskwaliteit die het apparaat kan produceren op de koptelefoon uitgang. Het mooiste zou zijn als iemand mij ergens naar kon verwijzen waar dit onder meerdere telefoons met elkaar vergeleken wordt.

Wat zou ik verder van jullie willen horen?
Heb je of ken je een zeer eenvoudige telefoon of tablet van rond de 5" (tablet max is toch wel 7", het moet niet te lomp zijn om vast te houden) wees dan zo vrij dit met mij te delen.

wat zijn mijn richtlijnen voor het apparaat:
  • ~5" scherm
  • Geluidskwaliteit
  • Vlotte processor, ondanks dat Spotify enkel niet heel veel zal vereisen moet het niet zo traag zijn dat het gaat haperen.
  • Minimaal 1gb ram
  • Android 4
  • een goede wifi module]
ik hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:04

DjVe

Hatsaflats!

Tweedehands Nexus 7 tablet? Android 5.0 erop en je kan het scherm ook locken op Spotify, wat handig is met feestjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:33
Of een nieuwe: Asus Memo Pad HD 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:20

CeesKees

I rest my Kees

iPod Touch?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-04 13:10
Ben misschien vergeten te melden, maar het zal een "zakelijke" aankoop worden. een 2e hands apparaat heeft daarbij niet de voorkeur.

@ DjVe
Een algemene vraag, kan je enkel met android 5.x je scherm locken? of is dit ook al mogelijk op 4.x, heb namelijk een HTC one en zou dit soms op mijn telefoon ook fijn vinden.

De Asus Memo pad heb ik gehad voor mn oma, maar heb ik terug gebracht want vond deze toch net te traag.
Daarnaast is hij nagenoeg net zo duur als de Honor Holly, maar heeft deze een soc die toch zeker 20% sneller is.

En de Ipod is inderdaad wel een aardig idee, over het algemeen heeft apple toch best wel redelijke geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:04

DjVe

Hatsaflats!

Alleen op Android 5 kan je een scherm vast zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Misschien dat een Lumia 535 goed genoeg is, het is IMO een super apparaat voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Het is ook een beetje de vraag of je spotify premium hebt (al ga ik daar wel vanuit). Met een smartphone kan je als niet betalende gebruiker namelijk alleen playlists shuffelen en een beperkt aantal nummers per uur skippen. Met een tablet kun je elk nummer kiezen en onbeperkt skippen. Ik ga er vanuit dat je gewoon een betaald abonnement hebt, anders is dat wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 17:57
Zou idd een 2e hands nexus 7 (2013) model ergens vandaan halen, of als je voor Smartphone 5" gaat een WindowsnPhone, die zijn ongeëvenaard qua bang for the buck.
Pagina: 1