Hallo Tweakers! Eerst maar het standaard-verhaaltje dan maar 
Wat ga je met je laptop doen?
Zo goed mogelijk games kunnen spelen. BV cs:go en bf3. Ik snap dat er voor deze prijs bijna niks mogelijk is, ik ga er dan ook al vanuit dat alles op low moet. Dat is gelukkig geen enkel probleem!
Wat is je budget?
500 tot 600 euro, liefst minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zolang die maar in mijn tast past voor de lanparties haha
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Allesbehalve apple! Maar dat is toch veeullsst te duur.
Ik heb zelf al zitten zoeken, maar het probleem is vooral het vinden van een laptop met een goede gpu.
Deze sprong eruit:
Acer aspire e5 572G 59xt
Deze laptop heeft een i5 dual core m processor en een nvidea 840m, dusver het beste wat ik kon vinden rond mijn budget.
(Mijn excuses voor het niet weten hoe ik naar de tweakers database kan linken)
Ik weet dat het budget te laag is voor wat ik ermee wil, maar stiekem hoop ik toch dat er ergens een perfecte laptop voor mij is.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Thijs
Wat ga je met je laptop doen?
Zo goed mogelijk games kunnen spelen. BV cs:go en bf3. Ik snap dat er voor deze prijs bijna niks mogelijk is, ik ga er dan ook al vanuit dat alles op low moet. Dat is gelukkig geen enkel probleem!
Wat is je budget?
500 tot 600 euro, liefst minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zolang die maar in mijn tast past voor de lanparties haha
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Allesbehalve apple! Maar dat is toch veeullsst te duur.
Ik heb zelf al zitten zoeken, maar het probleem is vooral het vinden van een laptop met een goede gpu.
Deze sprong eruit:
Acer aspire e5 572G 59xt
Deze laptop heeft een i5 dual core m processor en een nvidea 840m, dusver het beste wat ik kon vinden rond mijn budget.
(Mijn excuses voor het niet weten hoe ik naar de tweakers database kan linken)
Ik weet dat het budget te laag is voor wat ik ermee wil, maar stiekem hoop ik toch dat er ergens een perfecte laptop voor mij is.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Thijs
[ Voor 5% gewijzigd door pnede3 op 05-02-2015 22:32 ]