Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 12:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Toestel met een groot scherm (5 - 5.5 inch) en een goede accuduur

Wat is je budget?
Ongeveer 200-250 euro (tweedehands prijzen op marktplaats)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als hij maar goede specificaties heeft om nog spellen te spelen (die ik op het moment speel is "summoner war")

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te twijfelen tussen de volgende toestellen:
Galaxy note 2
LG G2
Oneplus one

Ik zoek dus eigenlijk een allround toestel met normale specificaties die toch nog wel met de dag van vandaag mee kan!

De note 2 staat bij mij nu op nummer 1 vanwege de grootte van het scherm maar mis ik een paar toestellen met een uitmuntend accuduur en groot scherm?

Verwijderd

De Galaxy Note 2 is een oudje onder die 3. De processor en GPU zijn flink minder dan de Snapdragon 800 in de LG G2. Puur voor gamen zou ik die Note 2 links laten liggen. De One Plus One komt met de Snapdragon 801 die nog wat krachtiger is. Als je per se een Note wilt zou ik kijken naar versie 3.