Gforce2 of KYRO2?

Pagina: 1
Acties:

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Op het moment heb ik een TNT2 M64 (hoog tijd voor wat anders dus). Nu zit ik al een tijdje rond te kijken en reviews te checken en zit dus te twijfelen tussen een gforce2 gts of een kyro2... (gforce van powercolor voor een 380 gulden of KYRO2 voor ongeveer 350..)

Heb laatst weer wat gelezen dat KYRO vaag deed onder windows ME ( en dat draai ik natuurlijk weer ;) ) En dat gerommel met DirectX8? Anyway wat raden jullie me aan? (liefst rond de 400 gulden)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
GF2 GTS, meer zekerheid. De Kyro II is in sommige spellen sneller, maar in veel ook langzamer, de GF2 is een betere allrounder en ook voor de toekomst zit het met de GF2 beter, de GF2 heeft Hardware T&L, de Kyro II niet. DirectX 8 spellen gaan ook veel beter op de GF2 GTS (echte DirectX 8 spellen zijn er nog niet, mischien eentje ofzo maar ik zou niet weten welke, maar ze zullen zeker komen..)

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Hmm, dacht ik al ja :)

Thanks iig, morgen ofzo maar even die GTS bestellen!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28
Er zijn niet veel producten met die KyroII en die drivers schijnen ook niet alles te zijn, ik zou dus voor de gf2 kiezen. ;) De drivers zijn goed en de kaart ook (2d wat minder)

| I've got permission to color outside the lines |

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Kyro2 is veel beter. De GF2 zal in sommige spellen meer fps halen in lage resoluties maar daar moet je dus niet op letten. 1600x1200x32xFSAA4X loopt op een Kyro met ongeveer 50fps, op mijn GTS2 dus gewoon niet :P

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS

GambitRS

w00t

Lees en huiver:

[topic=162138]

:9~

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28
Zou hem toch niet kopen, dit is 1 van de vele toppics, maar ik kan het mis hebben (ik volg die kyroII niet echt) maar ik heb toch aardig wat post gezien met problemen.

| I've got permission to color outside the lines |

• GambitRS

GambitRS

w00t

ik zou ff wachten op de kyro3, als de kyro2 nu al soms de GF3 voorbijstreeft is de kyro3 vast super snel voor weinig geld >:)

Verwijderd

Neem de Kyro 2 :) Hij is soms sneller als de GF2. En wat kost zo'n Kyro 2 nou?! maar 385 piek bij Norrod. En das nix voor zo'n goed/snel kaartje :)

Ik heb de Kyro 1 en ben er zeer tevreden mee :)

• Xtuv
Een GTS kost ook maar zo'n fl 380.. daar heb je toch wat meer zekerheid en toekomst mee.
Kijk maar eens naar 3Dmark 2001, daar presteerd zelfs de MX beter als de Kyro II, dus over een half jaartje heb je niets meer aan die kyro II..

• Xtuv
lees dit ook even:
http://www.tweakers.net/reviews/233
als je dat nog niet gedaan hebt.. :)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01
Op Thursday 14 June 2001 22:53 schreef Xtuv het volgende:
Een GTS kost ook maar zo'n fl 380.. daar heb je toch wat meer zekerheid en toekomst mee.
Kijk maar eens naar 3Dmark 2001, daar presteerd zelfs de MX beter als de Kyro II, dus over een half jaartje heb je niets meer aan die kyro II..
raar is dat, 3Dmark is pro nvidea :r

Verwijderd

Ik zou kyro II doen

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:08
Ik heb mij de KyroII gekocht. Dit is echt een superkaartje voor de prijs.
En over een halfjaartje upgrade ik hem toch, als hij de spelletjes niet meer aan kan.

Als je een 3D Kaart langer dan een 6-8 maand wil houden koop je best nu een Geforce3.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
hier ook kyro 2 (hercules 4500) op een duron900@900 met 320 mb pc100. in cstrike 99/100 fps, zal wel meer zijn maar tellertje kan nie hoger :+

Drivers werken perfect heb nog nerges last van gehad, alles soepel en stabiel.. Denk je dat er nooit problemen zijn met gf2's ofzow? das met alle hardware zo, niet zo sceptisch zijn als het geen nvidea product is is mijn advies, al is het natuurlijk wel zo dat die detonators al erg ver doorontwikkeld zijn maar die kyro2 drivers zijn ook zeker niet slecht. Gewoon doen...

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik ga voor geen van beide.
Ik ga voor de GF2 TI van hercules

Assume there are no rules and it's one big free for all

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Koop de Geforce 2 ti van leadtek (www.europc.nl) die is nog ietsje sneller dan de gts. Ik zou in elk geval ff kijken.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op zondag 11 november 2001 12:30 schreef caesartje het volgende:
hier ook kyro 2 (hercules 4500) op een duron900@900 met 320 mb pc100. in cstrike 99/100 fps, zal wel meer zijn maar tellertje kan nie hoger :+

Drivers werken perfect heb nog nerges last van gehad, alles soepel en stabiel.. Denk je dat er nooit problemen zijn met gf2's ofzow? das met alle hardware zo, niet zo sceptisch zijn als het geen nvidea product is is mijn advies, al is het natuurlijk wel zo dat die detonators al erg ver doorontwikkeld zijn maar die kyro2 drivers zijn ook zeker niet slecht. Gewoon doen...
is het nodig om dit topic omhoog te stampen :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1