iTunes thuisdeling via VPN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Graag wil ik mijn iTunes bibliotheek (video's) op mijn Mac Mini delen over het internet, dat ik ook ergens anders gebruik kan maken van mijn bibliotheek en verder kan kijken waar ik ben gebleven.

Ik maak gebruik van een VPN van Hamachi. Werkt prima en de setup was makkelijk. Op mijn MacBook Pro zie ik netjes de Mac Mini in Finder en kan door de mappen bladeren. Ook de andere functies van Hamachi werken prima. Echter, hetgeen waar het om gaat werkt niet. Ik zie de bibliotheek van de mini maar niet.

Uiteraard staat thuisdeling aan en alle software is up-to-date. Wie weet de oplossing :)?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Thuisdeling is zo gebouwd dat dit niet kan. Er zijn speciale maatregelen genomen om dit soort dingen te blokkeren om dat het niet legaal is en Apple diverse contracten heeft moeten sluiten met de platenmaatschappijen om het normale gebruik mogelijk te maken.

Je enige hoop zal een L2 Tunnel zijn met bijv. L2TP over IPSec of OpenVPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ga ik dat eens proberen, dankjewel. Googlen op Hamachi geeft alleen oude resultaten, inmiddels zijn we weer wat iTunes-versies verder. Mocht er iemand nog meer ideeën hebben hoor ik ze graag!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV