School+ tekenlaptop - SSD reeds gekocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654570

Topicstarter
Dames en heren,

Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop voor school, veel word en excel, incidenteel ook AutCAD. Ik heb vaak veel programma's tegelijk draaien. Verder kijk ik regelmatig een serietje, ik zou dan ook graag een HD scherm hebben.

Wat is je budget?
Gezien de wensen die ik heb, verwacht ik dat ik er €600,- voor uit moeten trekken in plaats van de beoogde €500. Mochten jullie zeggen dat ik voor €650 een véél betere laptop in huis haal, zal ik dat ook overwegen

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, bijna elke dag. Ik wil dan ook graag een 15 inch laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Sowieso geen HP, heb slechte ervaringen met mijn oude Pavillion DV7. Voor de rest maakt het mij niet veel uit, vind asus er vaak mooi uit zien.

Overig
Ik heb al een Samsung 840 EVO 120GB SSD thuis liggen. Het liefst zou ik een laptop kopen waar al een SSD in zit, waar ik de SSD die ik heb bij kan plaatsen. Zo hoef ik Windows niet over te zetten enzo. Ik download niet, dus verwacht aan die 240GB genoeg te hebben.

Verder vind ik het heel belangrijk dat de koeling niet veel geluid maakt, was ongelofelijk bij die HP!.

Gevonden:
Asus F555LD-DM513H - €599,-
CPU: Intel Core i5-4210U (Hasswell, 1,7GHz)
Geheugen: 6GB
Hardeschijf: 500GB (5400rpm)
Videochip: GeForce GT820M
Schermresolutie: 1920x1080 (Full HD 1080p)
pricewatch: Asus F555LD-DM513H

Acer Aspire E5-571-55KE - €599,-
CPU: Intel Core i5-5200U 2.7 GHz dual-core
Geheugen: 6GB
Hardeschijf: 500GB
Videochip: Intel® HD Graphics 5500 (onboard)
Schermresolutie: 1920x1080
http://www.mycom.nl/lapto...9/acer-aspire-e5-571-55ke

En misschien deze:
pricewatch: MSI Classic CR61 2M-856NL
De andere twee hebben echter mijn voorkeur.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:41

P_Tingen

omdat het KAN

Als je je laptop vaak meeneemt, overweeg dan eens een slag kleiner. Ik ben zelf vorig jaar van een 17'' naar een 14'' gegaan, juist vanwege de draagbaarheid en ik heb geen seconde spijt gehad; een kleine laptop is zoveel handiger om mee te nemen, dat verschil is echt huge!

In de LBBG wordt de Lenovo Flex 2 aangeraden. Een collega van mij heeft ook een lenovo en is erg te spreken over de kwaliteit. Het apparaat ziet er ook mooi uit moet ik zeggen.

Er is ook nog een goedkopere versie, obv van een i3. Scheelt toch aardig in prijs: pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00877. (en in de V&A zelfs voor €375)

... en gaat over tot de orde van de dag