Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er worden een paar spelletjes gespeeld op deze pc; Train Simulator 2015 en Omsi 2 (Bussimulator). Dat moet op Full HD, high quality fatsoenlijk draaien. Verder wordt er wat geprutst met Pinnacle Studio 18.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is geen primair selectiecriterium.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wat rondgekeken wat nu in de markt ligt en dit lijstje samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat het systeem stil en koel is, vandaar alleen een SSD en een kleine videokaart zodat er ook een lichte voeding in kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat is nu precies mijn vraag?
Is hetgeen wat ik heb uitgezocht een goede match voor elkaar? En is het systeem overkill voor wat ik ermee ga doen? Dat gevoel bekruipt me, maar ik kan het niet goed staven, vandaar graag jullie mening. Ik zag in de Aldi-krant een Pentium G3250 en een GTX 750 en daar zou het ook op moeten kunnen. Is dat ook zo?
Er worden een paar spelletjes gespeeld op deze pc; Train Simulator 2015 en Omsi 2 (Bussimulator). Dat moet op Full HD, high quality fatsoenlijk draaien. Verder wordt er wat geprutst met Pinnacle Studio 18.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is geen primair selectiecriterium.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wat rondgekeken wat nu in de markt ligt en dit lijstje samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 142,- | € 142,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 160,04 | € 160,04 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Steelseries Qck | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,- | € 63,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 115,95 | € 115,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 833,74 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat het systeem stil en koel is, vandaar alleen een SSD en een kleine videokaart zodat er ook een lichte voeding in kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat is nu precies mijn vraag?
Is hetgeen wat ik heb uitgezocht een goede match voor elkaar? En is het systeem overkill voor wat ik ermee ga doen? Dat gevoel bekruipt me, maar ik kan het niet goed staven, vandaar graag jullie mening. Ik zag in de Aldi-krant een Pentium G3250 en een GTX 750 en daar zou het ook op moeten kunnen. Is dat ook zo?