Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming Laptop Advies nodig €900-1100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor al m'n games, wat schoolwerk (wat bijna iedere laptop wel kan)

Wat is je budget?
Minimaal 900 euro en maximaal 1100 euro, als het niet anders kan 1200 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, mijn ouders zijn gescheiden, dus ik moet de laptop heen en weer meenemen. Anders had ik een desktop samengesteld die beter prijs/kwaliteit is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifiek merk, wel een betrouwbaar merk uiteraard.

Nog wat specifieke wensen:
- Windows 8
- 15.3'' maar 17.3'' kan ook, moet wel een nieuwe tas hebben dan.
- Helemaal niet verplicht maar graag een extra HDD/SSD slot, heb hier nog een SSD liggen.

Wil vooral simulators, rpg's, Minecraft en League kunnen draaien.

Had al gekeken naar deze, maar hoor dat de processor een zware bottleneck is in hedendaagse games.

Groeten Lennard.

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Bottleneck in games light helemaal aan de game, simualtie games zijn bijna altijd zwaar op de CPU.

Komt deze pricewatch search ongeveer overeen met wat je wil, je kunt em als nog aanpassen om te zijn wat aan je wensen voldoet.
http://tweakers.net/categ...2j_RAFHWOQFl2GJspG6kuhPAF

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Die processor gaat het heel zwaar krijgen in bijv. bf4. Zoek er eentje met minstens een i5 (quadcore) en een gtx 850m, als je zo'n samenstelling hebt, heb je een redelijke gaming laptop. Zo een bijvoorbeeld:
pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache

[ Voor 32% gewijzigd door pwillemske op 05-02-2015 18:43 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
Damn, pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL komt wel ernstig goed in de buurt van wat ik zoek. Ik denk dat het deze gaat worden. €130,- extra voor een i7 en nog een 860M vind ik prima.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:00:
Damn, pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL komt wel ernstig goed in de buurt van wat ik zoek. Ik denk dat het deze gaat worden. €130,- extra voor een i7 en nog een 860M vind ik prima.
Dat is inderdaad een beest

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Het is wel jammer dat het scherm van die Lenovo's niet ideaal zijn, desondanks is het mooie hardware voor een redelijke prijs.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• ghostygod
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 18:08
en deze : http://www.mysn.eu/shop/xmg-a504-top.html ? iemand ervaring met dit merk ? ik ben nml ook op zoek en dit is toch wel een heel mooie aanbieding...

• endus
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-11 00:33
ghostygod schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:53:
en deze : http://www.mysn.eu/shop/xmg-a504-top.html ? iemand ervaring met dit merk ? ik ben nml ook op zoek en dit is toch wel een heel mooie aanbieding...
Hallo ghostygod,

Bijzonder goede ervaringen met dit merk van Schenker. Ook met de aftersales trouwens.
Zeker met de huidige aanbieding, absoluut een aanrader! Zelf heb ik een XMG P504.

Reken er nog wel even € 35,- verzendkosten bij en in het geval van betaling via creditcard ook nog 1,5% kosten over het totaalbedrag.

[ Voor 12% gewijzigd door endus op 07-02-2015 21:18 ]

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 17:59
Ik kan uit persoonlijke ervaring deze ook wel aanraden:
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-75WS

Is er eventueel ook in andere varianten.
Zie de "review" voor mijn "plussen en minnen"

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Die Mysn laptops zijn gebaseerd op BTO/Clevo barebones. De after sales van deze club schijnt goed te zijn en upgrades zijn soms ook te verkrijgen. Neemt niet weg dat deze barebones ook andere nadelen hebben, zoals bouw kwaliteit, etc.

Tijdens mijn zoektocht naar een Gaming Laptop kwamen de modellen met de hardware van mijn keuze doorgaans qua prijs ook in de buurt van de high-end modellen van MSI en Asus.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Djuroen schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:36:
Ik kan uit persoonlijke ervaring deze ook wel aanraden:
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-75WS

Is er eventueel ook in andere varianten.
Zie de "review" voor mijn "plussen en minnen"
Je geeft aan dat je de laptop die je hebt onvangen de 4720HQ heeft i.p.v. de 4710HQ. Zou je kunnen aangeven waar je de laptop hebt besteld? Dan weet ik waar ik hem zou moeten bestellen als ik daar ook kans op wil maken. Ik overweeg deze laptop namelijk zelf ook.

Alvast bedankt.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 17:59
HenkPatat schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:18:
[...]

Je geeft aan dat je de laptop die je hebt onvangen de 4720HQ heeft i.p.v. de 4710HQ. Zou je kunnen aangeven waar je de laptop hebt besteld? Dan weet ik waar ik hem zou moeten bestellen als ik daar ook kans op wil maken. Ik overweeg deze laptop namelijk zelf ook.

Alvast bedankt.
Dat is bij Paradigit geweest. Die gaf/geeft op de website de 4710HQ aan, net zoals de anderen die deze laptop aanbieden. Ik koos voor Paradigit vanwege de Game voucher (is overigens niet bijzonder), en toen bleek de 4720HQ erin te zitten, toen ik de specs van de laptop opvroeg in het systeem.

Verwijderd

Hoi ik heb net de P705 binnen van XMG, over de bouwkwaliteit...... stukken beter als alle laptops die ik de afgelopen jaren heb gehad > medion, Acer, Dell, alleen de Asus die ik hier heb nog heb staan is iets beter(N750 JV voledig alluminium geloof ik ).
Daarintegen is het toetsenbord en de trackpad op de P705 en zijn kleine broertje de P505 waarschijnlijk weer beter als de Asus.

Als ik weer thuis ben in Finland zal ik binnenkort een review schrijven over mijn laptop en de ervaringen met het bedrijf, dat zijn ze allebei zeker waard.
Pagina: 1