Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om te gamen en ben benieuwd of ik met dit systeem de nieuwe games goed kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 600 euro uitgeven. .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb al een monitor, muis en toetsenbord. Ik ben ook vooral fan van race games dus een stuur en pedalen komen er ook bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk gewoon alle standaart componenten nodig te hebben. Een ssd vind ik nog een beetje OP voor me eerste build.
Ga je overklokken?
Dit word mijn eerste build, heb dus nog niet zoveel verstand van overklokken dus dit zal bij het begin niet gebeuren.
Ik vroeg me af of ik hiermee alle games goed kan spelen. Dit word mijn eerste build is het dan verstandig om hem zelf te bouwen? Ik ben wel redelijk technisch dus het moet wel lukken alleen mischien zitten er risico's aan? Alle tips zijn welkom!
Ik ben van plan om te gamen en ben benieuwd of ik met dit systeem de nieuwe games goed kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 600 euro uitgeven. .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb al een monitor, muis en toetsenbord. Ik ben ook vooral fan van race games dus een stuur en pedalen komen er ook bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk gewoon alle standaart componenten nodig te hebben. Een ssd vind ik nog een beetje OP voor me eerste build.
Ga je overklokken?
Dit word mijn eerste build, heb dus nog niet zoveel verstand van overklokken dus dit zal bij het begin niet gebeuren.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI A78M-E35 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Sapphire R7 260X 2GB GDDR5 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Corsair CX430M | € 49,90 | € 49,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 469,25 | |
Ik vroeg me af of ik hiermee alle games goed kan spelen. Dit word mijn eerste build is het dan verstandig om hem zelf te bouwen? Ik ben wel redelijk technisch dus het moet wel lukken alleen mischien zitten er risico's aan? Alle tips zijn welkom!
[ Voor 3% gewijzigd door thijmennabuurs op 05-02-2015 16:06 ]