Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC moet minimaal 1080p video's kunnen afspelen voor de Oculus Rift. Dit zal ook de enige taak zijn van de pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet zo klein mogelijk zijn en enigszins robuste kast. Het systeem zal gok ik zn 12 uur per dag draaien.
Ga je overklokken?
Nee
Om eerlijk te zijn had ik voor de behuizing geen idee wat ik moest kiezen. Welke kast is klein maar past nog wel alle hardware in?
Ook zit ik nog te denken aan een Raspberry Pi B 2. Geen idee eigenlijk of deze krachtig genoeg is om de oculus video's af te laten spelen.
Deze PC moet minimaal 1080p video's kunnen afspelen voor de Oculus Rift. Dit zal ook de enige taak zijn van de pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet zo klein mogelijk zijn en enigszins robuste kast. Het systeem zal gok ik zn 12 uur per dag draaien.
Ga je overklokken?
Nee
Om eerlijk te zijn had ik voor de behuizing geen idee wat ik moest kiezen. Welke kast is klein maar past nog wel alle hardware in?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1850 Boxed | € 54,- | € 54,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 270 2GB GAMING | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 63,95 | € 63,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 543,80 | |
Ook zit ik nog te denken aan een Raspberry Pi B 2. Geen idee eigenlijk of deze krachtig genoeg is om de oculus video's af te laten spelen.