Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hodor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 14:41
Hallo,

Ik zoek een tablet om draadloos film, youtube en internet te bekijken op mijn LG 60LB730V.

Ik kan met mijn motorola moto g Youtube filmpjes op de tv bekijken, maar dat is bet z'n beetje.

Ik heb zelf hier nog niet zo veel verstand van, en ben nu een beetje aan het kijken hoe ik dit het beste kan doen.

Mijn oog is op dit moment gevallen op een Nexus 7.

Kan iemand mij advies geven over het draadloos verbinden of wat voor tablet hiervoor fijn is

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 21:57
Ik zou je ten harde aanbevelen om chromecast te kopen (30 eurie)
Je kan daarmee video, music, foto's sturen naar je tv ofwel zelf heel je scherm mirror naar tv.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit kun je gemakkelijk zelf uitzoeken door even Google te gebruiken. Een simpele zoekopdracht volstaat: https://www.google.nl/web...xus%207%20to%20tv&es_th=1

Dat kleine beetje inzet verwachten we wel van je als je een topic opent. Wegens een gebrek aan eigen initiatief gaat dit topic op slot. Kom je er na het lezen van de nodige informatie nog niet uit, dan kun je uiteraard een topic openen waarin je vermeldt wat je hebt geprobeerd en waarom het niet voldoet.

Dit topic is gesloten.