Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Is het nou een array of een object? Maar je tweede snippet zou in ieder geval moeten werken voor objecten.
Doe eens een var_dump($json); en echo $veld, dan weet je of het klopt wat je doet.
Doe eens een var_dump($json); en echo $veld, dan weet je of het klopt wat je doet.
Het is een object in een array. Die $json is een array en daar zit een object inRadiant schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:51:
Is het nou een array of een object? Maar je tweede snippet zou in ieder geval moeten werken voor objecten.
Zoals je hem nu uitleest is het in ieder geval geen array. Bedoel je dan niet iets van $json[0]->$veld? Dat zou je met var_dump gewoon moeten zien.
Dan komt dit er uit :Radiant schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:56:
Zoals je hem nu uitleest is het in ieder geval geen array. Bedoel je dan niet iets van $json\[0]->$veld? Dat zou je met var_dump gewoon moeten zien.
code:
1
| array(1) { [0]=> object(stdClass)#1 (6) { ["name"]=> string(37) "Supportability/RequestSampler/samples" ["begin"]=> string(20) "2015-02-05T10:00:00Z" ["end"]=> string(20) "2015-02-05T10:01:00Z" ["app"]=> string(12) "PHP" ["agent_id"]=> int(5986666) ["average_exclusive_time"]=> float(0) } } |
Geen idee wat je bedoeld, maar misschien bedoel je het onderstaande:
PHP:
1
| echo $json->{$veld}; |
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Nope, ook dat werkt niet...Trivian schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:59:
Geen idee wat je bedoeld, maar misschien bedoel je het onderstaande:
PHP:
1 echo $json->{$veld};
Wat ik bedoel is vrij simpel, in die array (en daarna in het object) zitten een paar velden. Maar die zijn dynamisch, dus ik krijg telkens andere velden terug. Dus ik kan niet een simpele $json->veldwatikwilhebben doen, want dat veld heet telkens anders. Ik moet dat veld dus als een var op kunnen geven
Aan je array te zien zul je
code:
moeten gebruiken of 1
| $json[0]->{$veld} |
PHP:
1
2
3
| foreach($array as $obj){ echo $obj->{$veld}; } |
[ Voor 31% gewijzigd door Gtoniser op 05-02-2015 12:06 ]
Dat ja. Is ook logisch.. in $json staat een array, dus je moet eerst een bepaalde member in die array aanspreken, die kies je met die blokhaken en vervolgens heb je daar je object.
Snap dan niet dat je zegt dat $json->name wel werkt, dat zou dan ook fout zijn in ieder geval.. Maar dat zou weer een of andere vreemde taalquirck van PHP kunnen zijn.
Snap dan niet dat je zegt dat $json->name wel werkt, dat zou dan ook fout zijn in ieder geval.. Maar dat zou weer een of andere vreemde taalquirck van PHP kunnen zijn.
Vaag idd, die eerste werkte idd wel. Nu met die blokhaken werkt het wel zoals ik het wil! VaagRadiant schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:08:
Dat ja. Is ook logisch.. in $json staat een array, dus je moet eerst een bepaalde member in die array aanspreken, die kies je met die blokhaken en vervolgens heb je daar je object.
Pagina: 1