Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb sinds oktober een Corsair K70 RGB tobo maar het gaat niet zoals ik (en mijn portemonee) verwacht hadden.
Het eerste bord had key-repeat problemen. Contact met Corsair en het bord was binnen 2 weken vervangen. Netje toch?
Het 2e bord vertoonde gauw dezelfde problemen, weer contact met Corsair en ook deze was binnen 2 weken vervangen voor een ander exemplaar.
Nou heb ik op het 3e bord weer problemen, de rechterhoek staat hoger en het bord wiebelt dus als ik de rechterkant gebruik en de rechter-pijl toets voelt niet soepel aan en blijft zelfs hangen. Corsair bied aan het bord te vervangen maar ik heb er geen lekker gevoel meer bij.
Ik heb nou een mail gestuurd naar de verkoper en wacht antwoord af.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met dit tobo? en zo ja wat is de uiteindelijke oplossing? En wat kan ik nou doen? moet ik een 4e vervanger accepteren en hopen dat het goed gaat of heb ik recht op mijn geld terug?

Lefty BlueHand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Ik heb aardig wat proberen gehad met mijn K95 (non-RGB). 3 keer een DOA en 2 keer reparatie voor dead LED's. Kon uiteindelijk kiezen voor:

- Een restitutie > duurt 8 weken, je krijgt een brief uit de US met een check die je moet inwisselen bij de GWK.

- Weer het vervangen van mijn toetsenbord.

Ik heb aangegeven dat ik graag de RGB K95 wil vanwege alle problemen. De RGB heeft beter beschermde LED's en die schijnen niet snel kapot te gaan.
Ook heb ik aangegeven dat een restitutie voor hun ook erg duur is en dat ik wellicht naar een andere fabrikant zou gaan.

Vanochtend K95 RBG ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52
@Hierboven, cool :D

Ik heb zelf een K70 RGB nu ongeveer 6 weken, werkt hier prima eigenlijk. Geen van de problemen die je hier noemt kan ik bij mijn variant terug vinden, ik denk dat je helaas erg veel pech hebt gehad met je K70's :(

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Uiteindelijk het bord omgewisseld voor een ander merk