Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede Laptop Merken

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-11 15:10

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een vier jaar oude Medion Erazer x6812.
Daar ben ik over het algemeen best wel tevrede over, maar hij zal binnenkort aan vervanging toe zijn.
Enige minpuntje is de accu en de hardeschijf van deze laptop, maar dat valt te bezien...

Nu is mijn vraag wat voor een merk jullie aanraden als game laptop binnen een budget €500-1000.
Als ik een nieuwe laptop koop is dat wel met de intentie dat die weer 4+ jaar meegaat en dus duurzaam is.

De laptop neem ik ook vaak mee, maar mijn huidige gaat vaak binnen 1 uur leeg, ideaal zou 3+ uur accuduur zijn.

Ik ben benieuwd naar wat jullie aanraden,

Koen

Meester in de kunsten van...

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:50
BIj een Toshiba kan je tot 4 jaar lang garantie bij kopen dan weet je zeker dat je er 4 jaar mee doet. Misschien moet je ook even aangeven wat je nog meer fijn vind formaat enz.

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Eigenlijk kun je bij elk merk wel terecht..

Ik ben zelf fan van lenovo, hun ideapad serie is echt geweldig. Alleen tja, game laptops met goede accu's worden altijd lastig.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Wat heb je zelf al gevonden?

reviews: Alienware 13: gamelaptop met externe videokaart op de voorpagina?

Abort, Retry, Quake ???

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Koen,
waar is onze mooie layout gebleven? Waar je eigen voorzetjes? Zonder gestructureerde info en 2-3 eigen opties met wat voor en nadelen valt er weinig te adviseren.

Dit topic is gesloten.