Gisteren een nieuwe Dell U2515H binnen gekregen, aansluitmogelijkheden: HDMI en Displayport. Deze wil ik gebruiken icm een GTX 560Ti*, hierop zit DVI en HDMI-mini.
Ik heb nergens een HDMI 1.4 (1.3 ondersteunt blijkbaar maar tot 2048x1152) kabel met mini (type C) connector kunnen vinden. Eerst naief naar de BCC en plattetv.nl gegaan (zitten dichtbij...), twee keer beloofd dat ik een 1.4 kabel kocht, twee keer bleek het 1.3 (gelukkig wel zonder gedoe geld terug).
DVI naar displayport is ook een optie maar ik zie ok nergens DVI dual link naar DP adapters, dit zou passief moeten kunnen naar wat ik gelezen heb?
Budget is tot ongeveer €30, dit is dus geen optie.
*jajaja ik ga upgraden, maar wacht nog even op nieuwe AMD kaarten
Ik heb nergens een HDMI 1.4 (1.3 ondersteunt blijkbaar maar tot 2048x1152) kabel met mini (type C) connector kunnen vinden. Eerst naief naar de BCC en plattetv.nl gegaan (zitten dichtbij...), twee keer beloofd dat ik een 1.4 kabel kocht, twee keer bleek het 1.3 (gelukkig wel zonder gedoe geld terug).
DVI naar displayport is ook een optie maar ik zie ok nergens DVI dual link naar DP adapters, dit zou passief moeten kunnen naar wat ik gelezen heb?
Budget is tot ongeveer €30, dit is dus geen optie.
*jajaja ik ga upgraden, maar wacht nog even op nieuwe AMD kaarten
[ Voor 16% gewijzigd door Enervate op 06-02-2015 21:30 . Reden: budget, typos ]