Ik heb wat SP's draaien, en o.a. heb ik een aantal opdrachten die data verwijderen uit een DB, en vullen uit een DB op een andere server. Dat ziet er dan zo uit:
Nu ben ik bezig om te kijken waar wat tijd gewonnen kan worden; even voor de goede orde is dit iets van 0.1% van alles wat draait in de nacht. Helaas heb ik (nog) niet een adequate test omgeving om allerlei testen uit te voeren, maar ik wilde wel even de vraag stellen: ziet dit er nu 'raar' uit, of is dit een redelijk manier om data over te zetten, in gedachte houdende dat de indexen e.d. in orde zijn
Ik zie zelf persoonlijk er niet echt iets vreemds aan.
code:
1
2
3
4
| Begin Execute('USE dbBlaat; Delete from dbBlaat.dbo.TableNaam where Gegeven = ''A''') at [xxx.xxx.xxx.xxx] Execute('USE dbBlaat; Insert TableNaam Select * from [xxx.xxx.xxx.xxx].dbBlaat.dbo.TableNaam') at [xxx.xxx.xxx.xxx] end |
Nu ben ik bezig om te kijken waar wat tijd gewonnen kan worden; even voor de goede orde is dit iets van 0.1% van alles wat draait in de nacht. Helaas heb ik (nog) niet een adequate test omgeving om allerlei testen uit te voeren, maar ik wilde wel even de vraag stellen: ziet dit er nu 'raar' uit, of is dit een redelijk manier om data over te zetten, in gedachte houdende dat de indexen e.d. in orde zijn
Ik zie zelf persoonlijk er niet echt iets vreemds aan.