Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 23:31
Goedenavond,

Ik heb laatst bij de MM actie voor mijn ouders een Asus F555LD-DM411H gehaald.
Aangezien ik die 5400rpm dingen a-relaxt vind heb ik er een Samsung EVO 840 - 120GB SSD voor gehaald. Incl een hdcaddy bracket voor in de dvd-drive.

Ik heb het al eens met mijn oudere laptop gedaan en dat gaat prima, alleen die nieuwe laptops... valt weinig meer aan te schroeven en alleen van die plastic klik systemen.
Ik heb al gegoogled en kom op soortgelijke laptops uit dat de schroeven aan de onderkant losmoeten (al gedaan inmiddels) en daarna laptop open en het toetsenbord aan de dvd drive kant lostrekken (kabels loshalen van toetsenbord) en dan is de batterij/schijf/dvd drive te bewerken.
Een soortgelijke actie als deze.

Iemand die eenzelfde laptop heeft of kan bevestigen dat het op die manier gedaan zou worden.
Vind het gevoel van dat gekraak en buigend plastic bij een nieuwe laptop altijd ;(

Alvast bedankt voor de input. :)

[ Voor 3% gewijzigd door appel22 op 04-02-2015 18:51 ]

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Kijk ook eens naar deze topic: Asus X750LN bios lock bij verandering HDD

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 23:31
Het is inmiddels gelukt heb laptop naar computer winkel gebracht die de SSD erin gezet hebben.
Windows weer geinstalleerd met de key die ik uit de pre-installed windows heb gehaald werkt perfect.
Boot options was aanwezig in de opties nadat quick launch uitstond, en launch csm aan. en dat intel anti cheft uitgezet was.
Heerlijk snel nu met ssd en die andere hdd voor de data weer ready voor een paar jaar zo.

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Tja. als je weet hoe te handelen is het vaak niet zo'n probleem ;)

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?