Toon posts:

graphics card wordt niet gedetecteerd.

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag per ongeluk mijn graphics card gedeinstalleerd, nu wil ik hem graag weer opnieuw installeren alleen lukt dit mij niet. ik heb een AMD radeon hd7950. ik heb de driver installation cd, alleen snap ik niet hoe ik hem dan weer kan installeren ik heb het al geprobeerd via AMD catalyst etc. die geeft de melding dat mijn grafische kaart er niet is. oplossingen zouden erg gewaardeerd worden, als ik belangrijke informatie niet gegeven heb kan ik dat later nog melden indien nodig.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Als je nou eens begint met de posts en de linkjes door te nemen uit je vorige topic? :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:08

HugoBoss1985

Xenotech

Gezien je vorige topics en je post hier verwacht ik dat je hier ook weer een slotje op krijgt.

Heb je al geprobeerd om er via google achter te komen hoe je een AMD kaart installeert en wat die melding betekend? (Lijkt me wel te vinden, toch?)
Als het je via google niet lukt dan raadt ik je aan om naar een computerwinkel te gaan of iemand in je directe omgeving om hulp te vragen.

AMD Catalyst (Control Center?) staat dus nog wél op je systeem, maar de drivers niet?
Verwijder AMD Catalyst Control Center dan ook.

Via het CCC installeer je de grafische kaart niet.
De melding "geen grafische adapter gevonden" o.i.d. geeft CCC waarschijnlijk omdat CCC het "configuratiemenu" voor je videokaart is, terwijl jij de videokaart al hebt gedeïnstalleerd.

De drivers en CCC van de cd zou ik maar vergeten, die zijn hopeloos verouderd.
Op de site van AMD kun je OMEGA 14.12 downloaden.
Dat is je ook al verteld in je vorige topic...
Installeer dan m.b.v. die download de drivers en CCC.

[ Voor 73% gewijzigd door HugoBoss1985 op 04-02-2015 19:12 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Zie PM.

Dit topic is gesloten.