Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik begrijp er niets meer van: het was ook al op de frontpage genoemd, bij de release van OpenELEC 5.0.1 maar niets lijkt te helpen, daarom hier ook nog een post.

Ineens deed Live TV het op mijn OpenELEC niet meer. Van alles geprobeerd: niets. Ik heb nu OpenELEC 5.0 clean geïnstalleerd en de databases met thumbnails teruggezet. Verder niets.
Ik heb Live TV ingeschakeld, tvheadend hstp pvr addon enabled (als enige uit de lijst) en ik heb de website benaderd: website not found.

Er is binnen OpenELEC niets (!) te vinden over de backend van tvheadend. Met geen mogelijkheid krijg ik informatie, ik kom steeds weer terug op de wiki van OpenELEC waarin staat dat ie geïnstalleerd moet zijn.
apt-get werkt niet onder OpenELEC, dus herinstalleren lukt niet.

Wat is er aan de hand? Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 23:49
iAmRenzo schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:15:
Ik begrijp er niets meer van: het was ook al op de frontpage genoemd, bij de release van OpenELEC 5.0.1 maar niets lijkt te helpen, daarom hier ook nog een post.

Ineens deed Live TV het op mijn OpenELEC niet meer. Van alles geprobeerd: niets. Ik heb nu OpenELEC 5.0 clean geïnstalleerd en de databases met thumbnails teruggezet. Verder niets.
Ik heb Live TV ingeschakeld, tvheadend hstp pvr addon enabled (als enige uit de lijst) en ik heb de website benaderd: website not found.

Er is binnen OpenELEC niets (!) te vinden over de backend van tvheadend. Met geen mogelijkheid krijg ik informatie, ik kom steeds weer terug op de wiki van OpenELEC waarin staat dat ie geïnstalleerd moet zijn.
apt-get werkt niet onder OpenELEC, dus herinstalleren lukt niet.

Wat is er aan de hand? Wat moet ik doen?
Volgens mij staat TVHeadend in de unofficial repo, kijk daar eens. Ook zou ik even je backup nakijken, xbmc-pvr-hts is nu kodi-pvr-hts geworden. Je kan ook proberen om de plugin te verwijderen en opnieuw te installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door layzzzz op 04-02-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Had ook lopen zoeken. Schijnbaar is hij weggehaald omdat de oorspronkelijke ontwikkelaar gas terug neemt en er recent veel vernieuwingen zijn en worden doorgevoerd. Voor mij een can de redenen om de boel ff op Windows te houden en de kat uit de boom te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Dat vind ik merkwaardig, waarom staat dat nergens genoemd? Je zou toch mogen verwachten dat iedereen die Tvheadend gebruikt nu een probleem heeft?

Daarnaast moet er toch een backend te installeren zijn binnen OpenELEC? De unofficial repo waar layzzzz weet ik niet te vinden... het lijkt of je naar één refereert maar er zijn er meerdere, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Die moet je installeren via de reguliere repo, ik vond het ook maar terug via een blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35
Er is in ieder geval iemand bezig geweest om een nieuwe plugin voor TvHeadend te maken. Deze werkt prima en biedt wat extra functionaliteit. Je kan deze hier downloaden en binnen Kodi hem als zip installeren:
http://stalin.negge.fi/files/pvr.tvh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
thesystem schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:03:
Er is in ieder geval iemand bezig geweest om een nieuwe plugin voor TvHeadend te maken. Deze werkt prima en biedt wat extra functionaliteit. Je kan deze hier downloaden en binnen Kodi hem als zip installeren:
http://stalin.negge.fi/files/pvr.tvh/
Nice. Ik zal hem vanavond eens proberen.
Het is dus een soort custom build van tvheadend als ik het begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35
Een custom build van de tvheadend plugin voor Kodi 14 ja. Je hebt dus wel gewoon een werkende backend nodig. Zitten verder ook nog wat verbeteringen mbt timeshift in.

Zie dit topic voor meer info over deze plugin:
http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=187521

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
thesystem schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:50:
Een custom build van de tvheadend plugin voor Kodi 14 ja. Je hebt dus wel gewoon een werkende backend nodig. Zitten verder ook nog wat verbeteringen mbt timeshift in.

Zie dit topic voor meer info over deze plugin:
http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=187521
Het gaat hier om het ontbreken van de backend...dus dan is een frontend (client) plugin nog steeds niet te gebruiken...

Via het OpenELEC forum heb ik al vernomen dat de unofficial repository verstopt zit ergens in de addons van OpenELEC. Ik heb hem weer geïnstalleerd en alles lijkt te werken, zoals vanouds... behalve: vastlopers! klote beeld.

Ik heb mijn antenne maar weer in mijn tv gestoken. Jammer...

[ Voor 29% gewijzigd door iAR op 06-02-2015 18:58 ]

Pagina: 1