Zo en wat denkt iedereen tot zo verre van de mesa update (update 15)
PS: mocht je iets willen weten vraag het gewoon aan mij
PS: mocht je iets willen weten vraag het gewoon aan mij
Verwijderd
Speel planeet voor planeet affevo-1190 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:47:
Ben hem nu aan het downloaden.
Zal morgen eens kijken of het wat is.. Als het maar geen pay to win game is/word.
Nog mensen die een nieuweling beetje kunnen begeleiden?
Thanks.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:47:
[...]
Speel planeet voor planeet aflevel zo veel mogelijk Frames en wapens naar level 30 zodat je Mastery Rank omhoog gaat waardoor je beter wapens unlocked
Verwijderd
Kijk dat je 'geld' moet uitgeven is niet helemaal true ? je kan bijna alles legit krijgen zonder geld alleen duurt het wat langer. Geld versnel je alleen het spel, laat me zeggen door sneller alle frames en wapens etc te kopen! maar dat houdt niet in dat je in een keer de beste bent of de beste gear hebt je moet alles levelen en vervolgens zo goed mogelijk upgraden!fevo-1190 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:52:
[...]
Thanks.
Kan overigens weinig info vinden over de game zelf.
1 review van gamer en daar staat meteen als je geld uitgeeft is het een tof spel.
Vanmiddag en vanavond ga ik het uitproberen.
Psn naam is mijn account naam.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 11:28 ]
Verwijderd
Geen probleem! sorry voor mijn late reactie, en wat betreft over de PS4 gamers zijn er zat denk ik!fevo-1190 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:00:
Bedankt voor de info ik ga nu meteen even spelen.
Hopelijk zijn er meer Tweakers die het spelen op ps4 ..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq