Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HELP: goede game laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een laptop maar dat is een slome en daarop kan ik niet fatsoenlijk gamen en dat zou ik wel graag willen. Ik wil op mijn laptop grote spellen gaan spelen, zoals de nieuwste Call of Duty.

Wat is je budget?
Moet tussen €1285 en €1350 zijn. Niet meer en niet minder.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Minimaal 15,6 inch beeldscherm.
Minimaal 16GB RAM.
Minimaal 1TB harde schijf.
Moet een losse videokaart hebben.
Met SSD Disk en extra harddisk,

Ik wil wel een beetje afwisseling van de site waarop ik heb product kan bestellen, dus zeg maar 2 producten per site. Ik wil een samengestelde laptop.

Succes en alvast heel erg bedankt voor de hulp!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 15:44 ]

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:10
wat heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Je wensenlijst klinkt exact als deze: http://tweakers.net/price...-nitro-vn7-591g-79ce.html

15" full hd IPS scherm
i7 4720HQ
Gtx 860m
16gb ram
128gb SSD
1tb hd

Voor 1300 euro.

Naast deze specs is deze laptop ook nog eens vrij dun voor een gaming laptop. Wel is er al een versie aangekondigd met een 970m, maar de prijs is nog niet bekend.

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Ik zou eerlijk gezegd zoeken naar een van deze varianten met een 9xxM want die worden een stuk minder heet dan de 8xxM reeks van Nvidia.

Dunne laptops hebben het namelijk over het algemeen moeite met de hitte wegwerken, en das wel belangrijk voor een game laptop.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:21:
Je wensenlijst klinkt exact als deze: http://tweakers.net/price...-nitro-vn7-591g-79ce.html

15" full hd IPS scherm
i7 4720HQ
Gtx 860m
16gb ram
128gb SSD
1tb hd

Voor 1300 euro.

Naast deze specs is deze laptop ook nog eens vrij dun voor een gaming laptop. Wel is er al een versie aangekondigd met een 970m, maar de prijs is nog niet bekend.
Aangezien hij om een goede laptop vraagt valt Acer sowieso al buiten de boot.

Verwijderd

HitDyl schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:50:
[...]

Aangezien hij om een goede laptop vraagt valt Acer sowieso al buiten de boot.
Heb deze laptop zelf niet, dus kan niet uit ervaring spreken. Maar wat ik van verschillende review lees, is dat de nitro een goede bouw heeft, minder warm wordt dan de msi gs60 en minder geluid produceert.

Nu weet ik wel dat Acer en tijd bekend stond als budget merk, maar dat we msi ook. Ik ben trouwens niet bekend met hoe de kwaliteit nu is (werk met macbooks op werk).

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Die GS60 die te heet werden waren de GS60 2PE en die hadden een 870M GTX aanboord. De GS60 PC met een 860M werd nooit echt te warm.

Ik zou sowieso als het om een x70 of x80 kaart gaat op het moment niet eentje uit de 800 series nemen want deze chips staan bekent als straalkachels. De 900 series is een stuk beter, ik heb zelf een GS60 2QE en ja de fans zijn redelijk luid (niet vervelend luid tijdens idle) maar daarnaast krijg je wel een laptop die minder dan 2 cm hoog is. Daarnaast blaast iedere game laptop als die op volle toeren draait, ik vind de laptop niet luider dan mijn vorige game laptop een Asus G1S op maximale belasting.

[ Voor 7% gewijzigd door NC83 op 04-02-2015 18:33 ]

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp, ik zal kijken of het iets is maar meer hulp is natuurlijk zeker welkom.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

De Asus ROG Gaming Laptop series G551 en G751 zijn een stuk stiller dan de MSI modellen.

Alleen vallen deze modellen niet helemaal in je budget (zijn namelijk duurder).

De MSI laptops zijn van goede bouw. kwaliteit, en zeker beter dan Clevo/BTO barebones.

Succes.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16
Hmmm, je lijst klinkt als een Asus G551 en G751, maar je budget niet. Ik denk dat je het moet zoeken in de N551 en N751 serie en dan later een SSD inbouwen. De mindere GeForce GTX 850M heb je dan wel, maar die is een stuk stiller als de varianten in de 8XXM serie daarboven. Dus wil je meer dan moet je met het oog op de toekomst eigenlijk al voor een GeForce 9XXM gaan, of zijn AMD tegenhanger. BTO en Clevo zou ik sowieso niet aanbeginnen, Dell, Alienware is bovenbudget. MSI heeft goede en slechte laptops, kortom de keuze is beperkt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1