Ik ben aan het kijken naar een nieuwe Wifi router (802.11 ac) met ook mogelijkheden voor het instellen van ouderlijk toezicht. Ik wil dat mijn kinderen bijv na een bepaalde tijd op weekdagen niet meer online kunnen zijn en eventueel ook kunnen loggen wat en wanneer ze doen.
Ik heb nu een Dynalink DIR-655 en zoek een router die ook de nieuwe AC standaard heeft.
Situatie:
- huis met betonnen vloeren
- ziggo modem in meterkast: huidig abo (alles in 1 plus) biedt 90mbs down
- modem met ethernet verbonden naar huidige wifi router op eerste verdieping
- router heeft ethernet naar BG. Daar een switch waarop PS3 en Mede8er op zijn aangesloten. Ook ethernet naar zolder met ethernet printer.
- wifi client: 4 mobieltjes, laptops etc
- download zelf veel torrents over wifi met laptop, dochter kijkt veel series op Iphone 5s. Zoon speelt veel op PS3 online.
Als router overweeg ik de Asus RT-AC66U of Netgear Nighthawk AC1900. Wat zouden jullie aanraden?
Ik heb nu een Dynalink DIR-655 en zoek een router die ook de nieuwe AC standaard heeft.
Situatie:
- huis met betonnen vloeren
- ziggo modem in meterkast: huidig abo (alles in 1 plus) biedt 90mbs down
- modem met ethernet verbonden naar huidige wifi router op eerste verdieping
- router heeft ethernet naar BG. Daar een switch waarop PS3 en Mede8er op zijn aangesloten. Ook ethernet naar zolder met ethernet printer.
- wifi client: 4 mobieltjes, laptops etc
- download zelf veel torrents over wifi met laptop, dochter kijkt veel series op Iphone 5s. Zoon speelt veel op PS3 online.
Als router overweeg ik de Asus RT-AC66U of Netgear Nighthawk AC1900. Wat zouden jullie aanraden?