Wijziging User Review - [ID donderdraak] [ID nepcono]"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Ik alias "donderdraak" verklaar hierbij dat ik naar eerlijkheid heb gehandeld en dat ik de desbetreffende gebruiker "nepcono" op dit topic de hoogte heb gebracht van mijn verzoek voor het weghalen van niet objectief geplaatst negatief commentaar. Alle communicatie is via tweakers DM verlopen.

[zie advertentie] en de [negatieve beoordeling]

"nepcono" wilde een de computers in de advertentie graag overnemen voor een habbekrats.
Hij wilde het graag op maandag halen of het einde van de maand. Er was verder nog geen definitieve tijd afgesproken voor de ophaling, want hierop zou "nepcono" later terug komen.

Ik was met "nepcono" een afspraak aan het inplannen totdat ik zelf uiteindelijk had besloten om de verkoop af te zeggen wegens onderstaand artikel en om persoonlijke redenen.

[Artikel 6.2 Vraag & Aanbod is een advertentiedienst met de mogelijkheid tot het bieden op hardware en consumentenelektronica en geen veilingdienst. Een bod op een product is niet bindend en verplicht het Lid niet tot aankoop of verkoop.]

Mijn uiteindelijke beslissing viel "nepcono" blijkbaar verkeerd en heeft hij daarom onterecht een negatieve beoordeling achter gelaten welke niet de gehele context weergeeft. Ik vermoed dat "nepcono" heeft gehandeld uit wraak omdat hij de computers niet heeft mogen overnemen voor een habbekrats.

Naar mijn mening heeft "nepcono" zelf meerdere fouten begaan. Ik wil graag zijn reactie hierop hebben:

1) "nepcono" heeft op het laatste moment een inhoudelijke vraag gesteld en gaf hiermee te kennen dat hij twijfelde over de koop en voor hoeveel hij geboden had -- er was duidelijk in de advertentie en DM gecommuniceerd dat alles voor een prijs weg ging
2) "nepcono" heeft achteraf vreemde conclusies getrokken en mij een offensief bericht gestuurd -- terwijl ik deze gebruiker netjes en optijd heb heb geinformeerd over mijn besluit.
3) "nepcono" en ik hadden helemaal geen duidelijk definitieve overeenkomst gemaakt zoals "nepcono" dat in de negatieve Review beweerd
4) "nepcono" heeft tot op heden nog niet via DM op mijn concrete reactie(s) gereageerd

Het commentaar in de beoordeling komt helemaal niet overeen met hoe andere gebruikers mij ervaren, want ik ben van mening dat ik helder en duidelijk naar "nepcono" heb gecommuniceerd.

Vriendelijk vraag ik "nepcono" met deze verklaring dan kan hij "akkoord" geven, zodat deze onterechte beoordeling kan worden verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hier geen tijd insteken heb hier geen zin in.
Als je zulke dingen doet moet je ook tegen negatieve ervaringen kunnen, daar leer je van.

Hoezo geen duidelijke overeenkomst zie onderstaande :

donderdraak
Ik heb even overlegd
Heb er ook 2x160gb schijven erbij. Voor 150 euro kunt u het geheel overnemen.
--------------------------------------------------------------------------------
zondag 01 februari 2015 17:04
-------------------------------------------------------------------------------
nepcono
Mooi van de schijven maar die heb ik zat of het moeten speciale zijn maar 2 x 160 is mij geen 50 euro waard.
Wil je daarin wel tegemoet komen en 125 bieden met schijven anders blijf ik bij mijn bod van 100.
Bij deal wil ik het morgenmiddag komen ophalen als het kan, anders wordt het ergens tegen het einde van de maand.
Gr. Ronald
--------------------------------------------------------------------------------
zondag 01 februari 2015 17:35
donderdraak
Hoi Ronald, dat is prima,
Het adres is ..............................................
Hoelaat zou je kunnen afspreken?
zondag 01 februari 2015 23:06
-------------------------------------------------------------------------------
nepcono
laat ik je morgen weten ok ...

Dit alles in de mail correspondentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
... ja en waar is de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
U heeft op het laatste moment inhoudelijke vragen gesteld, welke ik niet op prijs stelde
U heeft hiermee te kennen gegeven dat u twijfelde over uw bod
Wat u nu doet is claimen en wishful thinking en dat is niet hetzelfde als een overeenkomst.
U heeft immers nog niet betaald en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AKKOORD

Verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Doe eens niet reageren! Volgende keer ontvang je een ban

[ Voor 91% gewijzigd door Microkid op 06-02-2015 22:08 ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was duidelijk een overeenkomst, jullie waren het eens over de goederen, prijs en methode van overdracht. Nadien annuleren is dan wellicht niet zo netjes, maar daar hadden jullie in goed overleg best wel uit kunnen komen. Dat is niet gelukt, maar dat maakt niet uit voor de review. Deze laat ik dus staan.

edit: in overleg alsnog verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 07-02-2015 13:49 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.