Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Zou mooi zijn als wij die bezoekers zouden krijgen.
Als je het in het topic zelf mag melden zou ik het ook prima vinden, anders idd een V&A gedeelte.Tom schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:33:
Voorheen was het geen probleem om in het topic aan te geven dat je een horloge te koop had. Voor mij is dat prima. Als dat niet meer mag, dan zou een V&A categorie een alternatief zijn.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Edit: of "Driveables" dan
[ Voor 22% gewijzigd door SeatRider op 04-02-2015 16:20 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Maar wel wasmachines, drogers, strijkijzers en overige zooi?D3nnisd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:58:
Waarom? Dit is toch tweakers en niet marktplaats? Horloges vallen naar mijn idee niet onder deze site...
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Wearables is bedoeld voor digitale draagbare gadgets, smart-watches e.d. Analoge horloges horen hier niet thuis en passen ook niet in het beleid van V&A dat zich richt op consumenten (computer) electronica.Majin Buu schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:42:
Lijkt me inderdaad overbodig als wearables er al is
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
En vaatwassers, wasmachines, wasdrogers en stofzuigers wel?Microkid schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:54:
[...]
Wearables is bedoeld voor digitale draagbare gadgets, smart-watches e.d. Analoge horloges horen hier niet thuis en passen ook niet in het beleid van V&A dat zich richt op consumenten (computer) electronica.
Er zijn genoeg analoge horloge's met een batterij
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Ik zie geen enkele goede reden om dit niet toe te staan, aanbod-posts zijn ver in de minderheid in het horloge-topic en de community ziet er zelf wel op toe dat er niet allerlei vage types puur voor de handel rommel gaan aanbieden.
Jammer..Microkid schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:58:
Analoge horloges vallen buiten ons interessegebied en zijn dus niet terug te vinden binnen de Pricewatch categorieën. Als er geen PW categorie is, kunnen we het helaas ook niet in V&A toelaten.
Eens.Daniel schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:46:
OK, begrijpelijk dat het niet in V&A past, maar kan dan het beleid voor het horloge-topic in SG wat versoepeld worden? Er is daar een actieve community die zonder handelsdoelstellingen overtollige horloges wil verkopen en dat mag nu ook niet - althans, posts waarin een horloge wordt aangeboden worden nu vrij wilekeurig verwijderd.
Ik zie geen enkele goede reden om dit niet toe te staan, aanbod-posts zijn ver in de minderheid in het horloge-topic en de community ziet er zelf wel op toe dat er niet allerlei vage types puur voor de handel rommel gaan aanbieden.
Verbied het of sta het toe. Maar wees wel consequent. Nu word het de ene keer gedoogd en de andere keer grijpt een mod in. Gebruikers weten nu niet helemaal waar ze aan toe zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Mee eens. Zo lang iemand niet overduidelijk aan het handelen is moet het gewoon kunnen.Daniel schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:46:
OK, begrijpelijk dat het niet in V&A past, maar kan dan het beleid voor het horloge-topic in SG wat versoepeld worden? Er is daar een actieve community die zonder handelsdoelstellingen overtollige horloges wil verkopen en dat mag nu ook niet - althans, posts waarin een horloge wordt aangeboden worden nu vrij wilekeurig verwijderd.
Daar wordt momenteel over nagedacht achter de schermen, ik hoop dat we jullie snel een antwoord hierop kunnen geven.Daniel schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:46:
En, al een beslissing genomen? Of ben ik te snel?Microkid schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:51:
[...]
Daar wordt momenteel over nagedacht achter de schermen, ik hoop dat we jullie snel een antwoord hierop kunnen geven.
Verwijderd
Aangezien het weer eens ter sprake kwam in het horloge topic.
Hoe staat het ermee?
De ene keer mag het wel (lees: word er niet gemoddereerd) en de andere keer weer niet. Zouden jullie hier een definitieve uitspraak over kunnen doen?Paultje3181 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:37:
[mbr]Het forum is niet voor de verkoop van je horloge[/]
Even als algemeen GC-moderator: Er is een verschil tussen een V&A-advertentie plaatsen in een topic (niet toegestaan) en over horloges of scheerspul discussieren en tussen neus en lippen door aangeven dat je er wat wegdoet (oogluikend mits niet te openlijk).ChojinZ schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:03:
Nu ben ik helemaal de draad kwijt... Ik dacht altijd dat het de verkoop oogluikend werd toegelaten mits de aanbieder geen echte handelsdoelstellingen heeft.
Dit was de weggehaalde post:
Dat is gewoon een advertentie en nergens op het forum de bedoelingOm een van bovenstaande klokjes te bekostigen, wil ik mijn XXXX van de pols doen. Het is de XXXX. PM voor meer info.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb zelf moeite om in te zien wanneer de grens van "tussen neus en lippen" overschreden word en post valt onder een V&A advertentie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dus... als mijn post ontopic is maar ik laat daarnaast off-topic (tussen neus en lippengambieter schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:17:
Zeggen "PM me maar" lijkt me wel een duidelijk overschreden grens. Een post die alleen gemaakt wordt om de waren aan te prijzen of alleen maar over je verkoop gaat ook. Oftewel: als het hoofddoel van de post is om iets te verkopen > spam en ongewenst.
Echter, geen garanties
We staan wel toe dat mensen hun signature (waar mijn Pratchett quote staat
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 09-07-2015 16:51 ]
Wat heeft Tweakers erbij te winnen om wat onderhandse verkoop te verbieden (nouja, verbieden...er is een voor niemand te volgen semi-gedoogbeleid) terwijl er duidelijk vraag naar is vanuit de community? Daarbij, onderlinge koop/verkoop en ruil is onlosmakelijk verbonden met de horloge-hobby.
Beetje meer vertrouwen in het zelfreinigend vermogen van je community graag.
Persoonlijk zie ik meer in een V&A-categorie voor horloges dan het forum ervoor gebruiken, maar dat is aan de V&A-crew
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 09-07-2015 18:54 ]
Iets als 'mijn klokkie wil me verlaten'.