Toon posts:

Aankoop van monitor standaard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hierbij een uitgebreidere post (vorige via telefoon )

De steun is nodig voor een HP Compaq LA1951g

de steun moet aan de volgende eisen voldoen,

Moet zo laag mogelijk liefst tot aan de grond net als de standaard voet, alleen de hoogte moet hoger de voet is nu maximaal 37,5 cm hoog en dat moet tussen de 45-50 cm liggen. (VESA100)
Ik ben al een aantal uren aan het zoeken maar kom alleen uit op setups waarbij je gaten moet boren in de tafel of moet bevestigen met een klem (dit is niet mogelijk bij de tafel)

Deze oplossing is nodig i.v.m. nekklachten.

Hopelijk is dit voldoende informatie om mij te helpen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Blijkbaar heb je nog steeds Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) niet gelezen, want dit subforum is niet voor aankoopadvies. Move naar CAA.

Daarnaast, ik deed net één googlesearch die bij de tweede link al een webwinkel gaf naar allerlei verschillende beugels en standaarden...

Verwijderd

Topicstarter
Excuus voor verkeerd plaatsen, dan zou ik graag een link van je willen hebben, ik kan inderdaad een muurbeugel etc vinden die makkelijk te verhogen of te verlagen zijn. maar ik heb er een nodig met een standaard voetsteun dus niks vastmaken etc en hij mag niet met draaiknoppen/schroeven los en vast gemaakt worden (zelfde systeem als dat de meeste monitoren hebben met veer erin waarschijnlijk.)

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kan je geen gebruik maken van de standaard van een andere monitor? Dus proberen van een tweaker waarvan het scherm overleden is de standaard over te nemen.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-02 15:00

garriej

Ik las ondertieten.

stap 1: Even naar de monitor kijken in de pricewatch: HP Compaq LA1951G Zwart

stap 2:daar staat "Beugelbevestiging Vesa 100mm"

stap 3: weg, geen lmgtfy linkjes hier, de boodschap is duidelijk.

stap 4: Zoek er 1 van de 1000en resultaten.

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 04-02-2015 13:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt GrowMyHair, maar ze willen liever een nieuw artikel hebben, (bedrijf)
garriej daar heb ik al zo'n 3 uur in lopen zoeken, 90% daarvan moet je met schroeven vastmaken of met een klem en dat is bij deze tafel niet mogelijk. als enigste resultaat heb ik nu een voetsteun die tot 39cm hoog kan maar hij moet minimaal 45 cm hoog kunnen. bedankt voor de tips als iemand wat heeft hoor ik dat heel graag

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Een optie is natuurlijk een monitorverhoger van enkele centimers. Dan voldoen ineens een heleboel standaarden aan je eis van 45 cm...

Verwijderd

Topicstarter
daar zat ik in eerst ook naar te kijken maar dat oogt niet netjes. als het kon zat er nu een beugel vast met een paar gaten maar het materiaal is daar te duur voor om in te boren. kom nu op 1 uit van 38cm met gasveer maar nog steeds niet hoog genoeg :(

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Niet netjes genoeg? Eerste link gepakt die ik tegen kwam.

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
leg er een pak papier onder

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb een Arctic Z2 voor 2 monitoren, maar er is ook een model voor één monitor: pricewatch: Arctic Cooling Arctic Z1 Pro
Wel een wat prijzige oplossing.

Ik heb hier eventueel nog de voet liggen van een LG W2442PA die zeer hoog kan worden versteld.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad niet net genoeg, zijn niet mijn woorden maar van de bovenste. ik had er een arm opgezet met 4 schroeven maar dat gaat mij 30000,- euro kosten voor een nieuw blad waar de monitors opstaan.

Verwijderd

Topicstarter
stin00 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:33:
Ik heb een Arctic Z2 voor 2 monitoren, maar er is ook een model voor één monitor: pricewatch: Arctic Cooling Arctic Z1 Pro
Wel een wat prijzige oplossing.

Ik heb hier eventueel nog de voet liggen van een LG W2442PA die zeer hoog kan worden versteld.
is er ook een versie zonder dat je een klem moet losmaken om hem van positie te veranderen,

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:02
Misschien ben ik nu heel bot hoor.. Maar kan je niet aangeven sorry wat jullie willen kan niet. Er zijn wel een paar andere opties. Dan geef je de opties aan. En mogen de hoge heren beslissen hoe of wat.. En heb je daar geen arbo mannetje voor? Of ben jij die gene?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben geen arbo man en die arbo man heeft ons het rapport gestuurd en wij moeten voor dat product zorgen, wat kennelijk niet bestaat. alle voetsteunen die ik heb gevonden gaan tot 39 cm. ik had er een gevonden van 45 cm maar die is 25cm dik omdat je er ook een pc op kan zettten maar dat is niet nodig.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Aangezien het bureau 30k kost, is een costum oplossing geen idee? Er zijn vast bedrijfjes die hier prima mee op kunnen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:51:
Aangezien het bureau 30k kost, is een costum oplossing geen idee? Er zijn vast bedrijfjes die hier prima mee op kunnen gaan.
Bedankt allemaal voor de moeite, ze gaan een speciale verhoging bouwen van hetzelfde materiaal als die van de tafel.

Dit topic mag gesloten worden :+
Pagina: 1