Wijziging User Review - [j.w.k] [ B2 ]"

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.w.k
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-03-2015
Wil graag deze feedbackverwijder want dit slaat nergens op de koper heeft niet eens wat gekocht van mij.

Gereageerd op de Norcotek RPC-230 die j.w.k. te koop heeft staan. Netjes tot tweemaal toe een goed geformuleerd berichtje gestuurd met een aanbod voor een deal. J.w.k's goed recht om hier niet op in te gaan, maar de reactie die je krijgt op de diverse berichten is vrij waardeloos. Inhoudelijk en grammaticaal.

Ik kan het mij voorstellen dat sommige mensen houden van berichtjes met 1 regel, maar ik vind het kortaf en onvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:42

B2

wa' seggie?

Om gelijk maar te reageren: ten eerste, ik heb deze feedback geplaatst omdat ik de manier van communiceren door j.w.k. slecht vond. Precies zoals ik in de feedback heb gezet : inhoudelijk kortaf en onvriendelijk. Grammaticaal daargelaten, daar kun je soms niks aan doen. Misschien dat 1 ster niet terecht is, het zouden er ook 2 kunnen zijn.

Maar als de V&A feedback daar niet voor bedoeld is prima, dan mag deze wat mij betreft verwijderd worden.

Ten tweede wil ik verzoeken om de feedback die j.w.k. bij mijn profiel heeft geplaatst te verwijderen. Een feedback geven, welke duidelijke een reactie is op mijn feedback en niet over de communicatie tijdens de onderhandeling, met als enige een zin "slecht feedback geven waar slaat dat op respect lose koper" en dan op alle punten 1 ster geven vind ik een beetje vreemd. Welk respect zou ik waar voor moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Geen overeenkomst, dus weg.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.