Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-11 10:14
Nou zoals de titel al zegt, ik mag verlengen.
Ik zit momenteel bij T-Mobile Sim-Only 10Gb.
Nu bezit ik zelf een Note 3 met 4G ideale telefoon.
Schermgrootte is fantastisch, alleen jammer met al die rotzooi van Samsung (incl interface).

IOS is totaal niet voor mij gemaakt, dus ik neem sowieso geen iPhone.
Nu had ik graag voor een Nexus gekozen maar ik zie die niet in de webshop staan.
Welke toestellen zijn hier erg aan te raden, liefst zo stock mogelijk (moto x? ).

Geen idee of dit soort vragen hier gesteld mogen worden, maar niet geschoten is altijd mis.

Thnx! _/-\o_

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

hier zou ik je vraag parkeren: Mobile Aankoopadviesforum

om toch inhoudelijk te antwoorden:

Soms kan het aantrekkelijk zijn om een abbo te nemen met toestel maar dan wel het maximale te betalen voor het toestel zodat het bedrag gelijk is aan sim only. (abbo korting)

je hebt dan een hoge toestelkorting vaak terwijl je hetzelfde betaald per maand.

Bij Vodafone bijvoorbeeld is een sim only RED 32 euro (2gb data onbp bellen en sms)
Als je een Note 4 neemt en maximaal betaald voor het toestel is deze 399 en betaal je ook 32 per maand)

Bears and Bulls

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
mindcre8r schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:16:
hier zou ik je vraag parkeren: Mobile Aankoopadviesforum

om toch inhoudelijk te antwoorden:

Soms kan het aantrekkelijk zijn om een abbo te nemen met toestel maar dan wel het maximale te betalen voor het toestel zodat het bedrag gelijk is aan sim only. (abbo korting)

je hebt dan een hoge toestelkorting vaak terwijl je hetzelfde betaald per maand.

Bij Vodafone bijvoorbeeld is een sim only RED 32 euro (2gb data onbp bellen en sms)
Als je een Note 4 neemt en maximaal betaald voor het toestel is deze 399 en betaal je ook 32 per maand)
Of hij neemt bij Tele2 (t-mobile netwerk, maar hun 4G zal van Tele2 zelf zij) een Note 4 zonder bijbetaling vanaf 33 euro per maand (100mb, 150min).

Je kan de bundel zelf naar wens verhogen, bijbetalen is nooit van toepassing bij tele2, zit altijd al in de prijs verwerkt.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

150 min t.o.v. onbeperkt bellen ;)

maar inderdaad er zijn zat opties om het wel te doen.

Bears and Bulls

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan inderdaad terecht in bovengenoemd forum. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat je veel te weinig informatie geeft. Maak dus in MAA een topic aan, maar volg daarbij aub wel de template.

Dit topic is gesloten.