WiFi printer met beveiliging gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Hans Man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:47
Ik zoek een printer die ik kan koppelen aan een gedeeld WiFi netwerk in een bedrijfs verzamelgebouw. Maar natuurlijk wil ik niet dat iedereen in dat gebouw die printer kan gaan gebruiken.
Welke printer kan dit, en hoe doe ik dat?

Overigens weet ik niet zeker of ik dit in het juiste forum gedeelte zet, ik kon zo gauw niks vinden over printers.. :?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dan zul je printer met toegangsrechten moeten vinden.
Die zijn er wel, maar vallen vziw over het algemeen wel in de hoogste prijsklassen.

Ik denk dat je beter afbent een wifi AP te pakken en aan te sluiten op die printer, die in te richten dat ie alleen maar verbindingen vanaf jouw mac adressen accepteert. (of gewoon een eigen wifi netwerkje beginnen.)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviestopics horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Verder is de bedoeling dat een titel informatief is, niet dat er een vraag in staat. Weet je iets niet zeker? Vraag dan volgende keer gewoon vooraf via DM een crewlid. We helpen je graag op weg :)

Titelfix:
"printer... in "overige hardware"?" -> "WiFi printer met beveiliging gezocht"

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Hans Man schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:39:
Ik zoek een printer die ik kan koppelen aan een gedeeld WiFi netwerk in een bedrijfs verzamelgebouw. Maar natuurlijk wil ik niet dat iedereen in dat gebouw die printer kan gaan gebruiken.
Welke printer kan dit, en hoe doe ik dat?
er zijn de nodige multifunctionals vanaf ca. 200 euro die dat kunnen. Die werken met gebruikers en het blokkeren van alle andere computers op het netwerk. Of bijv. via mail verzenden van een bestand (als attachment) met in de titel van de mail het passwod. Enz. enz.

Simpel gezegd: er zijn de nodige mogelijkheden. Goed te vinden door op de sites van fabrikanten de handleidingen op te zoeken. Staat vaak niet in de start / quick guide, maar wel in de complete handleiding onder het beperken/beheren/afschermen van rechten en anders vaak bij de netwerk hoofdstukken. :)