Toon posts:

Emperor missing units

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren gekocht, alles leuk en aardig, maar ik zie nergens een Air Defence Platform (Harkonnen) in Skirmish of LAN. Wat moet ik bouwen/doen om er eentje te krijgen? Zelfde geldt voor de Thumper, de unit om de Sandworms te lokken. Alvast bedankt.

Verwijderd

Je hebt hem toch gekocht? Misschien verstandig om eerst het boekje eens door te lezen. Dan wist je het en hoefde je het niet eens te vragen.

Ik heb de rip maar als je een advanced kanon maakt kan je ook op air units schieten.

Eerst je construction yard upgraden (upgrade tab) en dan verschijnt er een nieuwe optie om een geavanceerd kanon te maken die ook op vliegtuigen schiet.

Zelfde geldt voor de Fremen. Je kamp upgraden zodat je geadvanceerde Fremen kan maken. Die vervolgens deployen ergens op het zand en er komt vanzelf een worm tevoorschijn. Hou je mannetje wel in de gaten!

Verwijderd

Zo te horen moe'k deze game ook hebben! Lijkt me echt stoer, een unit die wormpjes lokt. >:) Eindelijk es een keer wraak op die irritante kutbeesten...

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 19:20 schreef 007 het volgende:
Zo te horen moe'k deze game ook hebben! Lijkt me echt stoer, een unit die wormpjes lokt. >:) Eindelijk es een keer wraak op die irritante kutbeesten...
Die had je in Dune 2000 ook :)

Verwijderd

Echt? Nah, toen ik dat speelde was ik sowieso nog een monster-amateur dus zal het wel gemist hebben. :P