kan ik hier goed op gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• stanwa11
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-05-2024
Hallo mensen van tweakers,
ik heb een lijstje gemaakt van componenten omdat ik zelf een pc wil bouwen.
gaan deze componenten goed samen met elkaar en kan ik er goed mee gamen?
ik hoor graag verbeteringen van u!
mijn budget is 550 euro!
componenten:
Moederbord - ASrock 970 pro 3 r2.0
processor - AMD fx-4300
Ram geheugen - kingston Hyperxfury 8gb
Videokaart - MSI N740 2gd3
Kast - corsair carbid spec-01 red led
voeding - coolermaster g550m
hdd - seagate barracuda 1tb
Dvd writer - samsung dvd writer

Kost bij elkaar ongeveer 540 euro!
alvast bedankt voor jullie reacties!

• Ramellose
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-09-2025
Als je de topic template aanhoudt zullen mensen je vragen een stuk beter kunnen beantwoorden. Zet je lijstje ook even in een mooi tabelletje, als je niet weet hoe dat moet kan je de Handleiding Pricewatch doornemen.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Je gaat hem toch niet bij gamepc bestellen?? Zoja, NIET DOEN!!!!!!!!!!
Voor dat geld kun je heel stuk beter systeem kopen, voor 60-70 zetten webshops het voor je in elkaar. Ik zou lekker zelf bouwen.

We moeten ook weten welke spellen je speelt....

Maar maak even een lijstje zoals hier boven word vermeld

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste stanwa11,
Welkom op Tweakers. Zoals in elk subforum van Tweakers, gelden ook hier bepaalde regels. Algemene forumregels vind je onder Forum FAQ. Voor wat betreft het Desktop Aankoopadvies wijs ik je graag op het DAA beleid. Hierin vind je veel informatie over hoe we graag zien dat een openingspost eruit ziet. Te beginnen bij een titel die wat meer zegt over de inhoud, bijv. "game pc, maximaal 800 euro".

Zoals je waarschijnlijk bemerkt voldoet dit op een heel aantal punten niet aan de gevraagde opmaak. Een groot gedeelte krijg je al gepresenteerd als je een post opent en hoef je alleen maar in te vullen.

Daarnaast willen we graag een zogenaamd Pricewatch lijstje met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Ik denk dat je met deze aanwijzingen vast een goede topicopening in elkaar kan zetten. Succes!

Dit topic is gesloten.