[iTunes] Apparaat vergeten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Topicstarter
Hi,

Ik heb een nieuwe iPad gekocht en wil mijn oude back-uppen naar de nieuwe waarna ik de oude kan wipen en verkopen.

Nu heb ik net een back-up gemaakt van de oude iPad. Die wil ik terugzetten naar de nieuwe, maar daarvoor heeft hij wachtwoord nodig... die ben ik dus vergeten :(

Mijn gedachtegang: als ik de iPad opnieuw laat back-uppen zonder wachtwoord (of nieuw wachtwoord) dan kan ik bovenstaand wel goed uitvoeren.

Maar iTunes herkent de oude iPad iedere keer.. Hoe laat ik iTunes de iPad vergeten zodat ik mijn backup goed kan zetten?

Alvast dank voor t meedenken!

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:23
Je back-up bestand verwijderen in je library? In iTunes Preferences > Devices. En anders handmatig verwijderen:
\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

[ Voor 39% gewijzigd door Amps op 04-02-2015 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 11:32

talin

ES-MA

dan zal je bij wachtwoord aanpassen naar een nieuwe nog steeds je oude wachtwoord moeten invoeren.

het is bij ons bedrijfspolicy dat backuppen van iPhone's en iPad's met een wachtwoord moet.
deze moet je ingeven bij backup maken en backup terug zetten.

stel bij ons verliest iemand zijn iPhone of iPad dan zit er als eerste een passcode op.
en als ze deze aan iTunes hangen om te backuppen om zo de data in te kunnen zien dat ze een wachtwoord moeten invoeren dus nog niet te gebruiken.

wil je dat wachtwoord aanpassen zal je toch eerst de oude moeten weten.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Topicstarter
Ok,

Ik heb de back-up verwijderd. En ik snap dat ik dat bestand niet in mag zonder wachtwoord. Geen probleem.

Maar ik heb nu een ipad waar ik bij kan (qua toegangscode) en die ik eigenlijk als een nieuw device wil back-uppen zonder wachtwoord. Security technisch niks mee aan de hand; ik kan bij alle bestanden op de ipad.

Maar toch mag het niet van iTunes. Net hele boel gedeinstalled; maar uiteraard nog een paar files die snappen dat het een gelockedte iPad moet zijn als het backup betreft..

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam